وکیل مهاجرت در تورنتو

وکیل مهاجرت در تورنتو

کانادا از مهاجران در سراسر جهان استقبال زیادی کرده است. دولت کانادا اتباع خارجی را که به کانادا مهاجرت می‌کنند سرمایه‌های ارزشمندی می‌داند که مهارت و توانایی را در این کشور افزایش می‌دهند و به رونق کانادا کمک می‌کنند. اگر قصد دارید به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت کنید ، وکیل مهاجرت در تورنتو به شما کمک می‌کند تا آینده درخشان خود را در این کشور بسازید.

20220718 113052 وکیل مهاجرت در تورنتو
وکیل مهاجرت در تورنتو

اگر می خواهد به کانادا مهاجرت کنید اما نمی دانید چگونه وکیلی برای پرونده مهاجرت به کانادا خود استخدام کنید، بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید. جواب سوالاتی مانند کدام وکیل مهاجرت در تورنتو را انتخاب کنید و سوالاتی مشابه این جواب داده خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید تا به جواب تمامی سوال های خود برسید.

 

موسسه مهاجرتی در تورنتو

موسسه های زیادی وجود دارند که می توانند، شما را در امر مهاجرت به کانادا کمک کنند. اما سوال این است که کدام موسسه مهاجرتی در تورنتو، بهتر هست؟ موسسه مهاجرتی، بهتر است که از وکلای بهتری استفاده کند. وکلایی بهتر هستند که دارای مجوزهای لازم برای وکالت مهاجرت باشند. یعنی این وکلا در سامانه وکلای مهاجرت به کانادا ثبت شده باشند.
وکلایی که با خلاق حرفه ای باشند و دانش و تجربه بالاتری داشته باشند، نسبت به دیگر وکلا یک سر و کردن بالاتر هستند. مجموعه تراست بیزینس، دارای وکلای بسیار مجرب و با دانشی است که شما را می توانند در امر مهاجرت به کانادا، کمک کنند. در ادامه همراه ما باشید تا در رابطه با بهترین وکلا، اطلاعات مفصلی را برایتان بازگو کنیم.

ویژگی های بهترین وکیل مهاجرت در تورنتو

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو، وکیلی است که تمامی کارهای لازم برای مهاجرت شما به کشور کانادا را، در این کشور انجام می دهد. او در تمامی مراحل مهاجرت شما، در کنار شما بوده و سعی می کند، شما را در این کار سخت و پیچیده، راهنمایی کند.
وکیل مهاجرت به کانادا، در تمامی جلساتی که دادگاه برای شما اعلام کرده است، به جای شما شرکت می کند و مشکلاتی که برای پرونده مهاجرت شما وجود دارد را حل و فصل می کند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که وکیل شما، جز وکلای رسمی مهاجرت به کانادا باشد. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا، وکیلی است که در سامانه وکلای رسمی مهاجرت به کانادا ثبت شده است.
اگر شما از یک وکیل غیر رسمی استفاده کنید، مطمئنا کارتان به مشکل خواهد خورد. زیرا وکلای غیر رسمی نوعی تخلف در دادگاه محسوب می شوند و شما نمی توانید به کانادا مهاجرت کنید. اگر به دنبال وکیل مهاجرت در کانادا هستید، می توانید به سراغ مجموعه تراست بیزنس بروید و در آنجا بهترین وکلای ممکن در زمینه مهاجرت را پیدا کنید. شاید الان با خود بگویید چرا وکلای تراست بیزینس، بهترین وکیل مهاجرت به کانادا هستند؟ این وکلا، شاخصه هایی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می شود.
وکلای تراست بیزنیس مجوزهای لازمه را دارند
اولین موردی که برای انتخاب یک وکیل خوب مهاجرت به کانادا باید به آن دقت کنید، داشتن مجوز های لازمه است. تنها وکلایی می توانند به عنوان یک وکیل مهاجر در کانادا فعالیت کنند که دوره های لازم را گذرانده باشد. این وکلا باید آزمون وکالت مهاجرت ،قبول شده باشند. مجوز های لازم برای یک وکیل مهاجرت به کانادا توسط سه ارگان داده می شود که وکلای تراست بیزینس، این مجوز ها را توسط این ارگان ها اخذ نموده اند.
شورای قانون گذاری مهاجرت کانادا یا (ICCRC)
انجمنی حقوقی استانی و سرزمینی کانادا
دفتر اسناد رسمی کبک(فقط مختص به وکلای رسمی مهاجرت به استان کبک )
یک وکیل در تراست بیزینس وعده های رویایی و دروغین به شما نمی دهد
وکلایی که در تراست بیزینس حضور دارند، هیچگاه به شما نمی گویند که شما به طور حتم و صد در صد ویزای کانادا را خواهید گرفت. در واقع این گونه جملات فقط برای جذب مشتری هستند و نمی شود کار مهاجرت به کانادا را آنقدر ساده و آسان در نظر گرفت. به طور کلی افرادی که به شما قول صد در صد مهاجرت به کانادا می دهند را فراموش کنید. وکلایی که در مجموعه تراست بیزینس حضور دارند از سختی های راه با توجه به شرایطتان، شما را آگاه می کنند و وعده های رویایی به شما نخواهند داد. در واقع گرفتن یک وکیل که به شما وعده ها رویایی می دهد، کار بسیار ریسکی است و مطمئنا هزینه های زیادی برای شما در بر خواهد داشت.
وکلای تراست بیزینس در تمامی مراحل مهاجرت به کانادا همراه شما هستند
وکلای زیادی هستند که پس از اینکه عقد قرارداد انجام شد، دیگر آن اخلاق خوش قدیم را ندارند و دیگر مثل قدیم پاسخگو نیاز ها و سوالات شما نیستند. وکلای تراست بیزینس دارای اخلاق حرفه ای بوده و سعی می کنند همیشه پاسخگو سوالات شما باشند و اخلاق آنها قبل و بعد قرارداد، فرقی نمی کند.
وکلای تراست بیزینس دارای دستمزدی عاقلانه و مقرون به صرفه می باشند
اگر به دنبال یک وکیل مهاجرت به کانادا هستید، هیچ وقت به سراغ دو قشر از وکلا نروید. یک، وکلایی که معمولا هزینه بسیار بالایی دریافت می کنند و دو، وکلایی که هزینه بسیار پایینی به شما پیشنهاد می دهند. کسانی که قیمت بسیار بالا را به شما می گویند، فقط به فکر خود هستند و دلسوزی برای نیاز های شما نخواهند داشت.
کسانی هم که قیمت بسیار پایینی را مطرح می کنند، معولا افراد تازه کار و کم تجربه هستند که فقط می خواهند، یک مشتری به هر نحوی شده برای خود جذب کنند‌. حتی پیش آمده که کسانی که قیمت پایینی را ارائه می دهند، از مجوزهای لازم برخوردار نیستند. وکلای تراست بیزینس، همیشه سعی می کنند، با توجه به دشواری و سختی راه شما یک قیمت مناسب و مقرون به صرفه را به شما گفته باشند.
وکلای تراست بیزینس، کاملا مسلط به قوانین کانادا هستند
کسانی که در مجموعه تراست بیزینس، فعالیت می کنند از تسلط کافی در رابطه با قوانین کانادا، برخوردار هستند. اگر یک وکیل در رابطه با قوانین کانادا و اخبار مهاجرت، اطلاعات خوبی نداشته باشد، نه تنها روند مهاجرتتان را سرعت نمی بخشد، بلکه ممکن است به طور کلی آینده مهاجرتتان را به خطر بیاندازد. بنابراین حواستان باشد که پرونده مهاحرت خود را به دست چه کسی می سپارید.

20220718 113056 وکیل مهاجرت در تورنتو

استخدام وکیل مهاجرت در تورنتو برای خرید ملک

اگر قصد دارید تا برای مدتی کمتر از ۶ ماه در سال در کانادا باشید، می‌توانید بدون درخواست برای اقامت در کانادا، اقدام به خرید یک ملک در کانادا کنید اما اگر قصد دارید تا به مدت طولانی‌تری در کانادا زندگی کنید پس نیاز به اقامت کانادا از طریق خرید ملک دارید که باید به این کشور مهاجرت کرده و برای اقامت دائم در کانادا درخواست خود را ارائه دهید.
برای خرید ملک در کانادا باید به قوانین مالیاتی، بانکی و فرصت‌های ناشی از خرید یا اجاره ملک در کانادا کاملا آگاه باشید. وکیل مهاجرت به کانادا در تراست به‌خوبی با این قوانین در ایالت‌های مختلف کانادا و فرصت‌های مهاجرتی به کانادا آشنا است.
وکیل مهاجرت در تورنتو چه خدماتی ارائه می دهد؟
وکیل مهاجرت در تورنتو می تواند به انواع نیازها و خواسته های شما جامه عمل بپوشاند. این موارد شامل:
انواع خدمات مربوط به اخذ یا تمدید ویزا و پرمیت
انواع خدمات مربوط به مهاجرت و اقامت دائم درکانادا
-انواع خدمات مربوط به تبدیل ویزا
رسیدگی به پرونده‌ها و درخواست‌های مهاجرت؛ جلسات دادرسی و تجدیدنظرخواهی در مورد پرونده‌های اخراج از کانادا
انواع خدمات مربوط به اخذ شهروندی کانادا
تسلط به قانون مهاجرت تجاری به کانادا
دریافت اجازه تحصیل و اجازه کار
تسهیل پذیرش و‌ دریافت ویزای دانش‌آموزی برای فرزندان شما
تسلط کامل به انواع پرونده‌های حمایت مالی و مهاجرت خانوادگی به کانادا و سایر موارد
رسیدگی به درخواست ویزاهای موقت یا تمدید آن‌ها
برای افرادی که می‌خواهند به‌طور موقت به کانادا و شهر تورنتو بیایند ، ویزاهای بسیار متنوعی در دسترس است. وکیل مهاجرت در تورنتو می‌تواند به افرادی که به هر دلیلی قصد اقامت در کانادا را دارند کمک کند.
اگر دانشجوی ایرانی هستید و می‌خواهید در کانادا و در یکی از دانشگاه های شهر تورنتو تحصیل کنید ، تیم ما می‌تواند به شما در گرفتن ویزای دانشجویی کمک کند. ما همچنین می‌توانیم این امکان را برای شما فراهم کنیم تا در طول مدت تحصیل در تورنتو مشغول به کار شوید. بنابراین دانشجویانی که تمایل به کار دارند برای دریافت مجوز کار حین تحصیل با ما تماس بگیرند.
ما در گرفتن مجوز کار در کانادا برای دانشجویان و کارگران ماهر تبحر داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای دانشجویی و کار و همین‌طور تمدید انواع ویزاها با ما تماس بگیرید. همچنین اگر برای بازدید کوتاه‌مدت از کانادا به این کشور سفر کرده‌اید و قصد تمدید ویزای موقت و یا تبدیل آن به ویزاهای دیگر را دارید و یا به هر دلیلی مدارک شما گم‌شده‌اند ما می‌توانیم به شما کمک کنیم.
وکلای مجرب ما در تراست همچنین می‌توانند به افراد واجد شرایط کمک کنند تا ویزای تجاری ، ویزای توریستی ، پزشکی و یا سوپر ویزا دریافت نمایند. ما درخواست‌های ویزای موقت را در دفتر خود در ونکوور برای شما آماده و ارسال می‌کنیم.
رسیدگی به درخواست‌های اقامت دائم در تورنتو
سازمان مهاجرتی تراست می‌تواند به کارگران خارجی که به دنبال گرفتن اقامت دائم در کانادا هستند ، کمک کند تا کار پیدا کنند و ویزای اقامت موقت خود را به ویزای اقامت دائم (PR) تبدیل نمایند. بهترین وکیل مهاجرت ایرانی در تورنتو در رسیدگی به انواع مختلفی از برنامه‌های اقامت دائم تجربه کافی دارد.
رسیدگی به درخواست ویزای اسپانسرشیپ برای اعضای خانواده
ما در تورنتو تا به‌حال به بسیاری از درخواست‌های ویزای اسپانسرشیپ برای اعضای خانواده رسیدگی کرده‌ایم. خواه یک شهروند کانادایی و مقیم دائم کانادا باشید که می‌خواهید از یکی از اعضای خانواده خود در ایران حمایت مالی کنید تا به شما در تورنتو بپیوندد. یا اگر یکی از اعضای خانواده فرد مقیم کانادا هستید که قصد دارید از طریق ویزای اسپانسرشیب به کانادا مهاجرت کنید، ما می‌توانیم در کل مراحل کار به شما کمک کنیم.
به یاد داشته باشید حمایت مالی از اعضای خانواده برای مهاجرت به کانادا روندی زمانبر و دشوار است. اما خوشبختانه ما از کلیه الزامات و مقررات برنامه ویزای اسپانسرشیپ خانوادگی در کانادا آگاه هستیم. برای ارزیابی کامل و دیدن اینکه آیا واجد شرایط این نوع ویزا هستید یا نه ، با دفتر مهاجرتی ما تماس بگیرید.
رسیدگی به درخواست اسپانسرشیپ همسر در تورنتو
وکلای تراست به‌طور تخصصی در مورد رسیدگی به درخواست اسپانسرشیپ همسر در تورنتو فعالیت می‌کند. ما در تورنتو تعداد بیشماری از برنامه‌های حمایت مالی همسر را انجام داده‌ایم و مفتخر و خرسند خواهیم بود که به شما در اخذ ویزای حمایت مالی همسرتان کمک کنیم. درخواست اسپانسرشیپ همسر یک فرایند بسیار پیچیده است. وکلای ما در تورنتو از تمام جنبه‌های دشوار آن پشتیبانی می‌کند. بنابراین مطمئن باشید که درخواست شما توسط بهترین و درخشان‌ترین تیم مهاجرتی پیگیری خواهد شد.

20220718 113059 وکیل مهاجرت در تورنتو

هزینه استخدام وکیل مهاجرت در تورنتو

 

هزینه پرداختی برای یک وکیل مهاجرت در تورنتو به عوامل مختلفی مانند شرایط مهاجرتی متقاضیان (تعداد نفرات، حجم مدارک موردنیاز) و روش مهاجرتی بستگی دارد. به شکلی که ممکن است تعرفه همکاری با یک وکیل مهاجرتی برای همه افراد یکسان نباشد.
به‌عنوان‌مثال، اقدامات لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا با مراحلی که برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در تورنتو باید انجام شود، متفاوت است. درنتیجه روش انجام کار، حجم کارهای موردنظر و هزینه‌های مربوط به آن نیز متفاوت خواهد بود.
چنانچه تمایل دارید تا واقعا برای انجام کارهای خودتان، با یک وکیل مهاجرت در تورنتو قرارداد همکاری امضا کنید، بهتر است با محاسبه هزینه های دقیق دلار، اولین گام خود را بردارید. برای راحتی می توانید از صفحه قیمت دلار کانادا تورنتو استفاده کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید