چطور آنلاین بلیط استخر بخریم؟

چطور آنلاین بلیط استخر بخریم؟

 

هر سال در فصل گرما بازار استخرها داغ می‌شود و در این میان افراد زیادی به ” خرید آنلاین بلیط استخرها هستند.
در این میان نیز وب سایت های زیادی وجود دارند که به صورت تخصصی و یا کلی با ارائه تخفیفات متنوع از جمله ارائه بلیط با تخفیف به صورت فروش آنلاین اقدام می‌کنند.
حال در این میان می‌خواهیم شما را با یکی از این پلتفرم های آنلاین بیشتر آشنا کنیم. پس در ادامه این مقاله با من حامد شریفی بمانید تا تجربه خودم رو با شما به اشتراک بزارم.
بنده حامد شریفی و یکی از علاقه مندان استخر و شنا در آب هستم.
در قدیم رسم بود که کارت های چند جلسه ای استخرها با تخفیف در هر جلسه ورود به استخر به فروش می رسید. این کارت به این صورت بود که با هر بار ورود به استخر یک بار پانچ و سوراخ می شد و از قیمت اصلی بلیط استخر برای شما مبلغی تخفیف داده می شد. اما خود کارت رو هم می بایست با مبلغی خریداری کرد و گاها این کارت ها در برنامه دیوار و شیپور نیز به فروش می رفت.

20220711 133348 چطور آنلاین بلیط استخر بخریم؟

اما بعدها سایت های تخفیفی خرید بلیط استخرها وارد بازار شدند.
سیستم کاری این استخرها به این صورت است که با استخرهای موجود در یک شهر قرارداد همکاری می بندند و از استخر و تعرفه بلیط استخر تخفیف دریافت می کنند.

سپس بلیط استخر را در وب سایت خود با تخفیف به صورت خرید اینترنتی در اختیار کاربران سایت قرار می دهند تا بلیط استخر را به تعداد دلخواه و زمان دلخوله خریداری کنند.
مقدار تخفیف ارائه شده نیز در بین سایت های موجود رقابت خاصی برای جلب مشتریان جدید به وجود اورده است و گاها بعضی از این وب سایت ها علاوه بر تخفیف موجود، مبلغی را هم از جیب خود پرداخت نموده تا بازار علاقه مندان به استخر را به خود اختصاص دهند و کاربران را وابسته به سایت خود کنند.

20220711 133529 چطور آنلاین بلیط استخر بخریم؟
خرید بلیط استخرها

قطعا اگر استخری به دنبال جلب مشتریان بیشتر باشد باید با خدمات بهتر از جمله نظافت و مشتری مداری این کار را انجام دهند. حال وب سایت های موجود نیز برای جلب و جذب مشتریان بیشتر تنها راه رقابتی را در ارائه تخفیف بیشتر می بینند که به نظر شخص بنده می توان به تجربه کاربری سایت هم اشاره کرد. یعنی خرید بلیط تنها با چند کلیک ساده.

نحوه خرید بلیط استخر به صورت آنلاین
چون دوست ندارم اسم سایت خاصی رو بیارم، به صورت کلی خرید آنلاین را توضیح می دهم.
بعد از سرچ استخر مورد نظر خود توی گوگل که بهتر است به این صورت سرچ کنید مثلا: (بلیط استخر ایکس اصفهان) گوگل نتایجی را برای شما نمایش خواهد داد. تو¬¬¬صیه میشه چند لینک اول رو بازکنید و قیمت ها و مقدار تخفیف رو با هم مقایسه کنید.
حال در سایت مورد نظرتون از بخش خرید بلیط، تعداد بلیط را انتخاب و با افزودن به سبد خرید می تونید خریدتون رو نهایی کنید.

20220711 133524 چطور آنلاین بلیط استخر بخریم؟
خرید بلیط استخرها

اکثر وب سایت های تخفیفی بعد از پرداخت، به شما کد کیوآر و یا صرفا کدی را ارائه می دهند که موقع مراجعه به استخر تنها با ارئه اون کد به متصدی استخر می توانید از اون استخر سانس مربوطه استفاده کنید.
سانس آقایان و بانوان نیر در داخل خود سایت و دربخش مربوطه نوشته شده است که می‌توانید بعد از خرید کد، با توجه به سانس دلخواه در روز مربوطه به استخر مراجعه کنید و از شنای خود لذت ببرید.
یک نکته هم در پایان برای افرادی که به شنا علاقه مند هستند اما شنا کردن بلد نیستن. همین سایت های تخفیفی برای آموزش شنا نیز تخفیف دارند و شما می توانید شهریه اموزش شنا رو با تخفیف از تعرفه اصلی پرداخت کنید و در دوره آموزش شنا نیز شرکت کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید