برنامه هک اینستاگرام

برنامه هک اینستاگرام

برنامه هک اینستاگرام داریم؟

شما با جستجوی برنامه هک اینستاگرام در موتورهای جستجوی وارد سایت روباه گرام شده اید.یعنی همین سایت!!

چرا میخواهید اکانت اینستاگرام دیگران را هک کنید به من ربطی ندارد! اگر چه بنده با هک اکانت اینستاگرام دیگران مخالف هستم.ولی میخواهم شما را از گشتن بدنبال نخود سیاه!(برنامه هک اینستاگرام )نجات دهم!!!

برنامه هک اینستاگرام وجود ندارد!

به احتمال زیاد هدف شما از گشتن نخود سیاه برنامه هک اینستاگرام!!!این است فکر کرده آید حتما در فضای گسترده اینترنت اپلیکیشنی هست که کافی است آیدی اکانت مورد نظر را که میخواهید هک کنید در برنامه وارد نمایید و برنامه در چند ثانیه رمز آن را اتوماتیک هک کرده و به شما تحویل دهد!!

از شما عذر میخواهم ولی باید بگویم کمی ساده اندیش هستید!!همچین برنامه ایی حتی در معتبرترین سایت‌ها هم وجود ندارد بنابراین حجم اینترنت خود را هدر ندهید!

برنامه هک اینستاگرام یعنی گشتن دنبال نخود سیاه!!
برنامه هک اینستاگرام یعنی گشتن دنبال نخود سیاه!!

امنیت اینستاگرام

اینستاگرام برنامه بسیار امنی هست که هک آن غیر ممکن است.شما هر وقت توانستید به کره ماه سفر کنید آنوقت میتوانید اکانت دیگران را هک نمایید!!

فکر میکنید که اینستاگرام اجازه میدهد اکانت کاربران میلیونی آن که تمام اشخاص معروف ورزشی سیاسی هنری مثل مسی،رونالدو،و…..با میلیونها فالور هک شود؟خنده دار نیست یک جوجه هکر بتواند برنامه هک اینستاگرام بسازد و آن را به رایگان در اختیار شما قرار دهد!!!??

اینترنت که شهر هرت نیست!

پس جریان هک اکانت افراد مشهور چیست؟

به عنوان نمونه به این خبر توجه کنید:

، هک شدن پیج طارمی بازیکن مشهور فوتبال :این اتفاق در حالی افتاده است که طارمی به خاطر حکمی که فیفا داده از حضور در این بازی محروم است.

نکته دیگر این که پیج طارمی برای دومین در روزهای اخیر هک شده است. صفحه او در اینستاگرام یک روز قبل از بازی برگشت پرسپولیس و الاهلی عربستان هم هک شده بود!‌

من هم در جریان هک اکانت اینستاگرام هنرمندان و فوتبالیست‌ها ی معروف ایرانی هستم ولی خیال شما را راحت کنم :اینستاگرام آنها هک نشده است،بلکه خودشان رمز اکانت خود را ندانسته در اختیار هکر قرار داده اند!!نه با برنامه هک اینستاگرام بلکه با فیک پیج اینستاگرام !!شما هم مواظب باشید شاید اگر نمیدانید فیک پیج چیست نفر بعدی به عنوان قربانی شما خواهید بود که اینبار به جای جستجوی برنامه هک اینستاگرام بدنبال برنامه بازگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام خواهید بود!!?

چگونه اینستاگرام با فیک پیج هک میشود؟

فیشینگ
فیشینگ یا فیک پیج

اجازه بدهید من خودم را با پاسخ به این سوال خسته نکنم!چون قبلا در مورد این مورد بارها به شما در این سایت هشدار داده ام :لینک زیر را مطالعه نمایید تا تکرار مکررات نشود!

چرا اینستاگرام من هک شده است؟

پست فوق را بخوانید تا دچار آن افراد مشهور که با میلیونها فالوور هک شده اند نشوید.ولی از این نوشته سو استفاده نکنید که در این صورت مسولیت آن با خودتان است.

قوانین استفاده از سایت روباه گرام:

قوانین و شرایط استفاده از سایت روباه گرام

نیاز به مشاوره دارید؟؟:

آیدی تلگرام نویسنده این پست

 

روباه گرام
برنامه هک اکانت اینستاگرام
موضوع
برنامه هک اکانت اینستاگرام
توضیح
برنامه هک اینستاگرام در موتورهای جستجوی وارد سایت روباه گرام شده اید.یعنی همین سایت!! چرا میخواهید اکانت اینستاگرام دیگران را هک کنید به من ربطی ندارد! اگر چه بنده با هک اکانت اینستاگرام دیگران مخالف هستم
نویسنده مقاله:
وبسایت
روباه گرام
لوگوی وبسایت:
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید