هاستینگ hostinja.com صفحه اصلی

هاست هاستینجا تجربه بسیار بد من

pdfبه آسانی پرینت کنید

تجربه من از هاستینگ هاستینجا

نکته مهم:این پست صرفابه عنوان تجربه بد من از این شرکت بوده؛و هدف آن به هیچ عنوان تخریب آن نیست و وبسایت روباه گرام طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران حق انتقاد سازنده  را دارد.و  هاستینجا حق پاسخ‌گویی به این مطلب را دارد و بنده تضمین مینمایم در صورت پاسخ دهی آن را در سایت قرار دهم.

امر به معروف و نهی از منکر یا همان نقد، طبق اصل ٨ قانون اساسی و آیه شریفه "و المؤمنون و المومنات بعضهم أولیا بعض یأمرون بالمعروف و ینهون عن المنکر" و مطابق روایت "کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیه" همه ما نسبت به یکدیگر مسئولیم و حق نقد سازنده را داریم.

بنده به عنوان ادمین وبسایت،در جستجوی شرکت های هاستینگ بودم؛و هدفم تست یکماهه هاستینگ بود.که به سایت هاستینگ hostinja.com. رسیدم.در ابتدایی صفحه به شرح خدمات خود پرداخته بودند طبق روال سرویس های هاستینگ؛ بنده به تبلیغات سایت‌های هاستینگ خیلی اعتقاد ندارم چون معتقدم هر چه سایت بیشتر تبلیغ کند.زیاد سراغ آن نباید رفت.

هاستینگ hostinja.com صفحه اصلی
هاستینگ hostinja.com صفحه اول

هاستینجا
تبلیغ ات معمول هاستینجا :پشتیبانی فنی و24ساعته

 

اما این تبلیغات مرا جذب نکرد.در مرحله بعد به نماد اعتماد الکترونیکی و سایر نمادهایی این سایت گذاشته بود توجه کردم و مطمئن شدم که این سایت نماد اعتماد دارد و طبق آن در  صورت نارضایتی حق دارم وجه خود را تا 7روز در صورت نارضایتی دریافت نمایم.

هاستینجا
نماد اعتماد در صفحه اول هاستینحا⤵⤵⤵⤵⤵

پس از کلیک روی نماد اعتماد⤵⤵⤵⤵⤵

اینماد
پس از کلیک باز شدن این صفحه و دیدن نماد بسیار کوچک شده اینماد⤵⤵⤵⤵⤵

پس از کلیک روی نماد کوچک اینماد⤵⤵⤵⤵

مشاهده اتمام تاریخ نماد!!!!

در واقع خریدار باید سه کلیک بزند تا متوجه اتمام تاریخ نماد سایت مذکور شود!!!!

متاسفانه بنده بر اساس حسن نیت این دو کلیک آخر را نزدم

خلاصه بنده سرویسی را خریداری کردم و به پشتیبانی تیکتی فرستادم مبنی بر انتقال دادن سایت و رمز عبور سی پنل را در اختیار سایت قرار دادم.

چند ساعتی گذشت و بنده جوابی دریافت نمودم تیکتی دیگر ارسال کردم.اینبار پس از گذشت ساعاتی حدود 7ساعت جواب دادن که ما با آدرس سی پنل نمیتوانم هاست شما را انتقال بدیم و باید لینک بک آپ بگیری و  ارسال کنید!

عجیب بود هاستینجا  که ادعای  فنی بودن میکند نمیتواند سایت را با رمز عبور که هر هاستینگ میتواند براحتی انتقال دهد.

بعد من لینک فول بک آپلود را برای آنها فرستادم و باز هم انتظار.....

دست بدست گشتن های آنها باعث شد نهایتا منجر به اتمام تاریخ هاستینگ قبلی و مسدود شدن سایت گردید!!!

سریع  به هاستینگ اول پرداخت کردم و انصافا کار من را خیلی سریع راه انداختند.

گفتگوی من با تیکت
مدرک عدم پاسخ‌گویی هاستینگ هاستینجا.تیکت ارسال شده

بعد تیکت بالا را برای بازگشت وجه فرستادم گفتن وجه به هیچ  وجه برگردانده خواهند  شد! !!

گفتن بر اساس بند فلان ماده بهمان وجه شما برنمیگردد!!!!!

در پاسخ تیکتی فرستادم و گفتم سایتم را طبق قانون خودتان انتقال ندادین لا اقل طبق قانون خودتان وجه را برگردانید! !

هاستینجا
ضمانت بازگشت هاستینجا برای هاستینگ اشتراکی که عمل نشد.

گفتن ما تبصره ای داریم که هاستهای با خرید یکساله و جه شان عودت خواهد شد.

در واقع با این پنهان کاری و تبصره هایی که فرصت مطالعه چند ساعته دارند مشتری بیچاره را دست به سر میکنند و پاسخگو نیست! گفتن به مسول فروش آقای .....زنگ بزنید.زنگ زدم پس از حدود 20دقیقه مکالمه پاسخ دادن ما وجه شما را بزودی برمیگردانیم .وجهی که تاکنون بدستم نرسیده است..

قضاوت با خوانندگان محترم این پست.

انجمن تخصصی وب هاستینگ ایران

8 thoughts on “هاست هاستینجا تجربه بسیار بد من

  1. نقل قول نوشته اصلی توسط هاست 97 نمایش پست ها
    چندماهی هست سایت اینماد مشکل دارد و نماد خیلی از دوستان منقضی شده و قادر به تمدید نیستند و پاسخگویی وجود ندارد
    شما باید قبل از سفارش قوانین هر سرویس دهنده را مطالعه کنید

  2. پاسخ من:.1-آگه نماد مشکل داره خب نماد اعتماد بردارید؛ تا به مشکل رسیدگی بشه. شما هم که نماد گزاشتین که تاریخش تموم شده آگه اینماد شما رو جریمه کنه دیگه از اینکار ا نمیکنین
    2-مشکل بحث نماد اعتماد نیست. مبحث قانون های من درآوری سرویس های هاستینگ میباشد.هر هاستینگی واسه خودش حق میده قانون دلخواه خود و به ضرر مشتری تو سایتش قرار میده.
    3-وقتی سایت اینماد قانون گذاشته که خدمات مجازی مانند هاست مشتری حق داره وجه پرداختی را تا 7روز میتونه درخواست کنه پولشو برگردونین. و هاست شما نماد اینماد گذاشته آید یعنی من تابع اینماد هستم.
    4-رشد قارچ گونه سرویس دهندگان هاست .که نمیتونن خدمات خوبی ارائه بدن چه از لحاظ پشتیبانی و..انگار یک نفر تمام کارهارو انجام میده و الکی میان میگن واحد پشتیبانی؛واحد فروش؛واحد …
    5-با تیتر بزرگ میزآرن فلان هاست دارای فلان امکاناته…ولی زیر صفحات به خودشان حق میدن؛
    هر قانونی بزارن.کم مانده قانونی بزارن که مشتری حق رفتن از سرویس ما به شرکت های دیگه نداره???

  3. تیک وب:
    هاستینگ در ایران نه صنفی داره نه حمایتی ازش میشه و این اینماد هم هیچ نفعی برای مدیر هاستینگ نداره جز جذب اعتماد که شاید اونم شدید نیست
    اینماد هم ننوشته 7 روز بازگشت وجه به هر دلیلی !
    اینطور اگر باشد مشتری میاد با نام های مختلف سرور مجازی خریداری میکنه یا سرویس های دیگه ای که اصلا قابل برگشت نیستن و مستقیما به ضرر هاستینگن اگر هر وقت مشتری دلش خواست برگشت وجه زده بشه
    به همین دلیل هست که هر هاسنینگ با توجه به سیاست ها و شرایطی که داره قوانینی وضع میکنه که شما با خرید از اون هاستینگ اون رو قبول میکنید
    هر هاستینگ برای خودش مجزاست

    البته کاری به تاپیک شما و هاستینگ مربوطه ندارم یک مورد کلی رو عرض کردم بهتون

  4. پاسخ من :حالا بیشترین تمرکز من روی نماد اعتماد نیست.بحث بیشتر روی پول زوری است که این ارایه دهندگان–منظورم تعدادی خاصی نظیر هاستینجا- هاستینگ میگیرند.و چرا به اعتبار خودشان صدمه میزنند؟بعد فکر میکنند زرنگی کردن پول ادمین سایتو خوردن !!!بخدا بیشتر ضرر میکنند. من با میزبانفا؛هاست دی ال؛نت افزار کار کرد ه ام؛ولی اینقدر آنقدر آدمهایی با معرفتی هستند که به حرفی که میزنند عمل میکنند.با دروغ که نمیشه هاستینگ اداره کرد.حالا مشخصاتم فقط رو هاست هاستینجا هست نشستن یک ماه تمام بشه اونم پاک کنند.به به چه خدماتی میده این هاستینجا.!!!!

  5. نوشته اصلی توسط Reza G نمایش پست ها
    عزیز جان اون برای کالای فیزیکیه ! برای محصولاتی مانند هاست، دامنه، افزونه و پوسته چنین قانونی نداریم. میتونید مراجعه کنید به مراجع قانونی.

    مثلاً شما امروز یه دامنه بخری فردا بگی نمیخوام پولمو پس بده؟ این حرف منطقیه؟ هاست هم همینه. شما یه هاستی بگیرید ۳ روز ازش استفاده غیرقانونی کنید بعد بیاید بگید پولمو پس بده؟

    – – – Updated – – –

    آیین نامه اجرایی مواد ۳۸ و ۴۲ قانون تجارت الكترونیكی (مصوب ۱۳۸۳/۱۰/۰۹ هیئت دولت):

    ماده ۱- مصرف كننده در موارد زیر به علت شرایط خاص كالا و خدمات، فاقد حق انصراف به شرح مندرج در بند (د) ماده ۳۸ قانون تجارت الكترونیكی خواهد بود مگر اینكه طرفین به نحو دیگری توافق نمایند:

    بند (د): كالاهای ساخته شده با مشخصات فردی مصرف كننده كه به طور واضح جنبه شخصی دارند یا اینكه به دلیل طبیعت آنها نمی توانند بازپس داده شوند و یا اینكه به سرعت قابلیت فساد و خرابی دارند.

  6. پاسخ بنده
    چرا سفسطه میکنین؟کجا نوشته کالای فیزیکی؟به طور کلی چه کالایی دیجیتال و فیزیکی و خرید از راه دور؛7روز مشتری حق فسخ توجه کنید به هر علتی/داره یعنی نباید علت از مشتری پرسید چرا پس میدی.حالا کالایی که فیزیکیه ممکنه خراب به یا فاسد بشه. نکته فکر کردی هاست هم فاسد میشه؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *