داستان تأسیس خیریه کوینکس

در سال‌های اخیر، اگرچه نرخ فقر شدید در کشورهای با درآمد متوسط کاهش یافته است، ولی وضعیت فقر در فقیرترین کشورها و کشورهای متأثر از آسیب‌ها، درگیری یا خشونت، حتی نسبت به قبل از همه‌گیری شدیدتر نیز شده است. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، جمعیت فقر چندگانه در 25 کشور به نصف کاهش یافته است، 1.1 میلیارد نفر در جهان همچنان در فقر به سر می‌برند، و نزدیک به دوسوم آن‌ها (یعنی 730 میلیون نفر) در کشورهای با درآمد متوسط زندگی می‌کنند.

در دنیای چالش‌برانگیز حاضر، همیشه افراد و سازمان‌هایی وجود دارند که بی‌سروصدا به جامعه کمک کرده و زندگی افراد بی‌شماری را روشن می‌کنند؛ که خیریه کوینکس یکی از آنهاست. تلاش‌های بشردوستانه این سازمان‌ها، همچون چراغی گرمابخش می‌درخشد و گوشه‌های نیازمند سرتاسر جهان را روشن می‌کند. خیریه کوینکس، به‌عنوان یک نیروی نوظهور دارای روحیه شفقت و رفاه عمومی، به دستاوردهای متعدد قابل‌توجهی در زمینه امور خیریه دست یافته است و کمک‌های برجسته‌ای برای تقویت رفاه جهانی ارائه کرده است.

watercolor-international-human-solidarity-day-background_23-2149872760_副本

ارزش‌های اصلی: عشق نیروی محرک اولیه

روح موسسه خیریه کوینکس با عشق عجین شده است، و این عشق دلیل کلیه اقدامات این خیریه است. هدف اصلی مؤسس خیریه کوینکس، تزریق صمیمیت به جامعه است، به این امید که بتواند این عشق خالص را از طریق اقدامات خیریه کوینکس به همه نیازمندان منتقل کند. این آرزوی اولیه، همچون شعله‌ای مشتعل، همچنان می‌سوزد و الهام‌بخش شرکت‌کنندگان است.

موسسه خیریه کوینکس همواره از مأموریت «تبدیل جهان به مکانی بهتر از طریق بلاک‌چین»، ملاحظه معنای خیریه در همه پروژه‌ها، و تزریق صمیمیت به جامعه حمایت می‌کند. موسسه خیریه کوینکس اعتقاد راسخ دارد که در صورت وجود حسن‌نیت، صرف‌نظر از وجود مشکلات و چالش‌های متعدد در زمینه اقدامات بشردوستانه، می‌تواند انرژی مثبتی را به جهان وارد کند. این نیت اولیه نه‌تنها الهام‌بخش کل تیم برای حرکت مداوم روبه‌جلو است، بلکه افراد بیشتری را نیز دعوت به پیوستن به صفوف حمایت از رفاه عمومی می‌کند.

رویدادهای مهم بشردوستانه: آهسته و پیوسته

دستاوردهای بشردوستانه مهم خیریه کوینکس، همچون ستارگان آسمان، می‌درخشند. با تمرکز روی حوزه‌های مختلف، مثل آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و توسعه اجتماع، سعی داریم با انجام اقداماتی عملی روی زندگی هزاران هزار نفر تأثیر بگذاریم.

图片 2

پشتیبانی آموزشی: موسسه خیریه کوینکس از طریق پروژه‌های مختلف، مثل اهدای کتاب و تجهیزات آموزشی و ارائه کمک‌هزینه تحصیلی، از دانش آموزان مناطق فقیرنشین سراسر جهان حمایت آموزشی می‌کند و کمکشان می‌کند به مدرسه بازگردند و ادامه تحصیل دهند. این پروژه‌ها بیش از 40 کشور و منطقه جهان را تحت پوشش قرار می‌دهند و به ده‌ها هزار دانشجو کمک‌هزینه تحصیلی، منابع آموزشی و امکانات دانشگاهی بهبودیافته ارائه می‌دهند.

图片 5

کمک‌های پزشکی: در زمینه پزشکی، خیریه کوینکس فعالانه در پروژه‌های کمک‌های پزشکی کشورهای مختلف، مثل ارائه تسهیلات پزشکی، اهدای لوازم پزشکی، و حمایت از خدمات پزشکی در مناطق فقیر، مثل اسپانیا، ونزوئلا و مالزی، شرکت می‌کند. این اقدامات مستقیماً وضعیت سلامت میلیون‌ها نفر را بهبود می‌بخشد و به آن‌ها کمک‌های پزشکی به‌موقع ارائه می‌دهد.

图片 4

امدادرسانی در بلایا: موسسه خیریه کوینکس در مواجهه با بلایای طبیعی و بحران‌های انسانی به‌سرعت وارد عمل می‌شود و کمک‌های اضطراری و پشتیبانی بازسازی پس از فاجعه را به مناطق آسیب‌دیده از بلایا، مثل بنگلادش و فیلیپین، ارائه می‌دهد. تیم خیریه کوینکس نقش مهمی در ساخت سرپناه‌های موقت، تهیه غذا، و تأمین تجهیزات پزشکی ایفا می‌کند و به جوامع آسیب‌دیده از فاجعه کمک می‌کند تا بر مشکلات غلبه کنند.

تأثیر جهانی: ابتکارات بشردوستانه خیریه کوینکس در سراسر جهان گسترش می‌یابد و مایه امید و دلگرمی افراد نیازمند سراسر جهان است. کوینکس خیریه، از طریق همکاری نزدیک با شرکایی مثل NostraCongress، enREDo، KACUV، RMIT، HDF، پیوسته نفوذش را گسترش می‌دهد و به نیروی مهمی در زمینه اهداف بشردوستانه در سراسر جهان تبدیل شده است.

این دستاوردهای برجسته حاکی از عملکرد برجسته خیریه کوینکس در زمینه‌های بشردوستانه است. موسسه خیریه کوینکس روی حوزه‌های مختلفی، مثل آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، و توسعه جامعه متمرکز است و زندگی هزاران نفر را از طریق کمک‌های فداکارانه بهبود می‌بخشد. هر پروژه بشردوستانه همچون ندای گرمی به بشریت است که تغییرات مثبتی را در جهان به ارمغان می‌آورد و به ساخت آینده‌ای بهتر کمک می‌کند.

اقدامات خیریه کوینکس ریشه در عشق اولیه بنیان‌گذارش، که به دنبال تغییر جهان و حمایت از اهداف خیریه در سراسر جهان است، دارند. خیریه کوینکس، در طول این سفر، به دستاوردهای قابل‌توجه بسیاری دست یافته است که امید، گرما و تغییر را برای میلیون‌ها نفر به ارمغان آورده‌اند. قدرت عشق الهام‌بخش خیریه کوینکس برای حرکت روبه‌جلو و ساخت آینده‌ای بهتر است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید