nft های معتبر را از کجا پیدا کنیم

9d49d3fc ac5c 43c4 8021 48754784c8a5 nft های معتبر را از کجا پیدا کنیم

nft های معتبر را از کجا پیدا کنیم

در هر بازاری تقلب و کلاه برداری وجود دارد. در دنیای واقعی هم شما می‌توانید اسکناس تقلبی پیدا کنید یا مثلا موسسات اعتباری که کلاهبردار هستند هم ممکن است باعث فریب شما شوند. در دنیای nftها هم ممکن است بدون اطلاع قبلی گرفتار خرید و فروش nftهای نامعتبر شده و ضرر کنید. برای همین اطلاع از منبع nft های معتبر خیلی مهم است.

چند راه کلی برای یافتن nft های معتبر وجود دارد. راه اول این است که در شبکه‌های اجتماعی معتبر مثل توییتر و دیسکورد حساب کاربری داشته و در آن جا nft های معتبر را پیدا کنید. در این شبکه‌های صفحات بنیان‌گذاران و مالکان مشهور پروژه‌های NFT حضور دارند و می‌توانید با دنبال کردن آنها معتبرترین nft ها را پیدا کنید.

راه دیگر این است که در صرافی‌های آنلاین معتبر و فعال در حوزه nft اکانت کاربردی داشته و در آن جا چدیدترین پروژه‌های nft را پیدا کنید. معتبرترین این سایت‌ها شامل Opensea ،Larva labs Rarible ،SuperRare ،Foundation.app هستند. برای این که بتوانید بدون هیچ دردسری nft های معتبر را بیابید، بهترین کار این است که دوره آموزش ساخت و خرید و فروش nft نیموگری را تهیه کنید. در این دوره آموزشی شما خواهید آموخت که چطور nft بسازید، در کدام پلتفرم‌ها آنها را برای فروش بگذارید و برای خرید و فروش کدام nft های معتبر اقدام کنید. تهیه این دوره با هزینه بسیار اندک ممکن است و زمان لازم برای گذراندن دوره‌های آن بسیار کم است.

برای اینکه بدانید nft های معتبر را از کجا پیدا کنیم کلیک کنید

NFT چیست

NFT که خلاصه شده عبارت توکن‌های غیر قابل تعویض است، در سال 2017 معرفی شد و امروزه توانسته حجم زیادی از بازار رمز ارزها را به خود اختصاص دهد. پروژه‌های بسیار معروف nft مثل عکس‌های پروفایل میمون خسته، پروژه nft اسنوپ داگ، پروژه nft دنیای آینده متاورس و… توانسته‌اند در طی چند سال با سود بسیار زیادی در این بازار ظاهر شوند و گاهی رکورد سود ترید در بازارهای مالی را هم بزنند. برای ورود به دنیای nft لازم است پیش از هر چیز یک دوره آموزشی مناسب پیدا کنید و بدانید چطور می‌توان nft ساخت، آنها را کجا فروخت و برای ترید nft چه اطلاعاتی لازم است داشته باشید. برای درک عمیق‌تر از اینکه NFT چیست کلیک کنید.

آموزش ترید NFT

یکی از بهترین‌ راه‌های درآمدزایی از ان اف تی، ترید NFT آن است. در دنیای nft نیز ترید کردن درست مانند ترید در هر بازار مالی دیگر است. در این بازار برای داشتن یک ترید موفق لازم است بدانید که چطور می‌توان روند تغییرات قیمت یک nft را تجزیه و تحلیل کرد.

52489c19 8000 44ea 88c9 9eaf663d9326 nft های معتبر را از کجا پیدا کنیم

این تجزیه و تحلیل باید بتواند به شما یک دید کلی درباره این که کف قیمت یک nft کجاست بدهد تا بتوانید زمان ورود به بازار را بدانید. همچنین لازم است بدانید nft که در کف قیمت خریداری کرده‌اید چه زمانی با افزایش قیمت روبرو می‌شود تا بتوانید در آن قیمت nft خریداری شده را فروخته و از اختلاف قیمت خرید و فروش سود کسب کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید