سایت های سرمایه گذاری ترون جدید

جدیدترین سایت های سرمایه گذاری ترون

سایت های جدید سرمایه گذاری ترون
سایت های جدید سرمایه گذاری ترون چیست سایت های سرمایه گذاری ترون trx با بیشترین سود و معتبرترین و بهترین پلتفروم ها را در این پست از سایت روباه گرام را خدمت شما معرفی میکنیم.

 

 

اما ابتدا باید بدانیم منظور از سرمایه گذاری در ارز دیجیتال چیست؟ سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ترون یعنی ما در قبال انتقال ارز دیجیتال ترون در یک پلتفروم و یا سایت خاص در ازای گرفتن سود روزانه در مدت معین.

■■توجه :

سایتها فقط در کانال تلگرام آپدیت می‌شوند.

لینک زیر:👇👇👇

سایت های سرمایه گذاری

 

👈لطفا از سایت‌های این صفحه ثبت نام نفرمایید:

این سود میتواند شامل درصدهایی از 2/8 تا 10% متغییر باشد.بدین صورت که شما هر چه سرمایه  بیشتری بگذارید؛ سود بیشتری دریافت می کنید.

شروع سرمایه گذاری از معمولا 5 ترون تا بی نهایت هست.معمولا بدین صورت می باشد.

میتوان به سایت های سرمایه گذاری ترون اعتماد کرد؟

برای پاسخ به این پرسش که آیا میتوان به جدیدترین سایت های سرمایه گذاری ترون اعتماد کرد؟ یا نه.این قبیل سایت‌ها دو نوع هستند، سایت های معتبر و سایت های ساخته شده برای کلاه برداری.تشخیص این دو معمولا کار دشواری است.

مانیتورینگ سایتهای سرمایه گذاری:

Hyip monitoring

این نوع سایت‌ها در نهایت بسته شده.و ممکن است که سرمایه شما از بین برود.ولی برای سود بردن باید استراتژی مناسبی استفاده کرد که ما استراتژی سرمایه گذاری را به شما خواهیم آموخت.

استراتژی مناسب برای سرمایه گذاری در جدیدترین سایت های سرمایه گذاری ترون چیست؟

با دانستن و داشتن استراتژی مناسب در سایت‌های سرمایه گذاری ترون می توان از این نوع سایت‌ها سود خوبی کسب کرد.به شرطی که نقاط زیر را بخاطر داشته باشیم.که در زیر فهرست وار آورده میشود:

  • هرگز تمام سرمایه خود را در این سایت‌ها نگذارید.
  • هیچ وقت به سایت‌های سرمایه گذاری با پول زیاد وارد نشوید.
  • این نوع سایت ها را قبل از سرمایه گذاری چک کنید؟ آیا پشتیبآنی آن به سرعت پاسخ میدهد.چه موقع آنلاین بوده است.
  • چک کنید که حتما گروه یا کانال تلگرامی داشته باشد.و کمی در گروه تحقیق و نظرات را دنبال کنید.
  • اگر این سایت اپلیکیشن در گوگل پلی داشته باشد دارای ریسک کم و معتبرتر است.و اسکم شدن آن زمان بسیاری طول میکشد.

سرمایه خود را به یکی از سایت‌ها اختصاص ندهید. و در چند سایت تقسیم کنید.

در سایت های دوبلی هرگز سرمایه نریزید.

سعی کنید رفرال گیری کنید.و از زیر مجموعه خود نیز تا چند سطح سود کنید.نیاز دارید تبلیغ کننده خوبی باشید.

معرفی جدید ترین و بهترین سایت‌های سرمایه گذاری ترون.

در زیر جدیدترین و بهترین سایت‌های سرمایه گذاری معرفی شده است.توجه کنید هر گونه سرمایه گذاری ریسک خود را دارد.و شما با رضایت و تحقیق در این سایت‌ها سرمایه گذاری میکنید:آپدیت روزانه

سایت معتبر سرمایه گذاری ترون که فعالن و قابل اعتماد

چگونه میتوانم برای لینک مخصوص خودتان رفرال گیری کنید:

برای رفرال گیری گسترده میتوانید از گروه رفرال گیری تلگرام روباه گرام استفاده کنید.

ما میخواهیم کمکتان کنیم.بنابراین با اشتراک گذاری لینک خود میتوانید براحتی زیرمجموعه گیری کنید:

گروه رفرال گیری تلگرام

بروز رسانی:

🆕🆕🆕سایت جدید برای سرمایه گذاری trx ترون

20221116184910 سایت های سرمایه گذاری ترون جدید

این پست بطور مرتب بروز رسانی میشود.و آخرین پروژهای کسب درآمد ترون با انواع پلتفروم های مناسب خدمت شما معرفی میشود.سعی بر این است تا شما از فرصت‌ها استفاده کنید.و موفق باشید. …

چند نکته کلیدی سرمایه گذاری در پروژه‌ها:
نکته اول:

برای شروع این بیزنس به هیچ وجه از اموال خود چیزی را نفروشید و یا اقدام به گرفتن قرض یا وام نکنید. نیازی به این کارها نیست، حتی با ۵ دلار هم میتوان این بیزنس را استارت زد و رفته رفته آنرا گسترش داد. شاید باور نکنید ولی سرمایه ی اولیه شخص خودم برای شروع این کار ۴۰ دلار بود. همیشه حداکثر با ۳۰% از کل سرمایه ی خود وارد این بیزنس شوید حتی اگر این ۳۰% بیش از چهل دلار نباشد.

نکته دوم:

پروژه ها و پلن هایی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید که بازپرداخت کمتری دارند این پروژه ها دوام بیشتری داشته و شما را بهتر به سود میرسانند. قبل از سرمایه گذاری در هر پروژه، حساب کنید اگر ۱۰ دلار سرمایه گذاری شما بیش از ۳ یا ۴ دلار در ماه سود آوری دارد، این پروژه دوام زیادی ندارد و زودتر از پروژه ای که ماهانه ۲ دلار در ازای ۱۰ دلار سود آوری دارد غیرفعال خواهد شد.

نکته سوم:

پلن های کوتاه مدت تر با سود کمتر و بازپرداخت روزانه بسیار مناسب تر از پلن هایی هستند که مدتشان طولانی تر و سودشان بیشتر است ولی بازپرداختشان آخر دوره میباشد. پلن هایی را انتخاب کنید که ظرف مدتی کوتاه به اصل سرمایه خود برسید و پس از آن هر چه دریافت میکنید سود شما باشد.

نکته چهارم:

همه ی تخم مرغ هایتان را در یک سبد نگذارید. بطور مثال اگر قصد دارید با ۱۰۰ دلار وارد این بیزنس شوید، همه ی ۱۰۰ دلار را در یک پروژه سرمایه گذاری نکنید. میتوانید سرمایه خود را به پنج قسمت ۲۰ دلاری تقسیم کنید و آنرا در ۵ پروژه مختلف سرمایه گذاری کنید. هیچ پروژه ای حتی بهترین پروژه ها ابدی نیستند و بالاخره روزی غیر فعال خواهند شد. این بیزنس طوری ست که اگر پنج تخم مرغ میاورید یکی از آنها خواهد شکست و چهار تای دیگر جوجه خواهند شد.

نکته پنجم:

عمر هیچ پروژه ای بطور دقیق مشخص نیست لذا توصیه میکنیم با پروژه های جوان تر و پروژه هایی که زمان زیادی از شروع آنها نگذشته بیزنس خود را شروع کنید. سرمایه گذاری در پروژه ای که ۱ تا ۲۰ روز از شروع آن گذشته بسیار کم ریسک تر است از پروژه ای که ۹۰ روز است شروع شده. مواردی هم هست که پروژه ها طول عمر بالایی دارند و بیش از ۲۰۰ روز است که فعال هستند معمولا این پروژه ها بسیار قوی هستند و مدت بسیار زیادی دوام خواهند داشت

و اگر دقت کنید میبینید که سود پرداختی آنها معقول است. این دسته از پروژه ها، پروژه های خوبی هستند که برای دوره های متوالی میتوانید روی آنها حساب کنید. با تمام این احوال باز هم تمام جوانب را سنجیده و از سرمایه گذاری هیجانی بشدت بپرهیزید.

نکته ششم:

حتما و حتما هر روز موجودی بالانس اکانت خود را برداشت کنید و نگذارید انباشته شود. همیشه خطر غیرفعال شدن پروژه ها وجود دارد پس نگذارید مبلغی در بالانس اکانت شما باقی بماند حتی اگر این مبلغ خیلی کم است آن را هر روز برداشت کنید.

نکته هفتم:

و اما حائز اهمیت ترین نکته، سرمایه گذاری مجدد است. شاید بگویید خب من با ۱۰ دلار وارد فلان پروژه میشوم و دوره ی بعدی سرمایه گذاری ام را به ۳۰ دلار افزایش میدهم و دوره ی بعد ۵۰ دلار سرمایه گذاری میکنم. دقیقا همینجاست که شما مرتکب بزرگترین اشتباه خود میشوید. اتفاقا شما باید برعکس عمل کنید و همیشه استراتژی خروج سرمایه را پیش بگیرید، بنابراین پس از بررسی شاخص های پایداری پروژه و اطمینان کافی از آن با ۵۰ دلار وارد شوید پس از پایان دوره سود خوبی کرده اید، همه ی جوانب را بسنجید

و اگر به این نتیجه رسیدید که پروژه یک دوره ی دیگر هم دوام میاورد این بار ۳۰ دلار سرمایه گذاری مجدد کنید و دوره ی بعد ۱۰ دلار و نهایتا از آن پروژه خارج شوید و وارد پروژه ای جوانتر شوید. البته استثنا هم وجود دارد و پروژه های خوبی هستند که بالای ۲۰۰ روز از شروع آنها گذشته و جای افزایش سرمایه دارند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید