مدیر عامل ایران خودروی تبریز حمید حاجی زاد منصور استعفا

مدیر عامل ایران خودروی تبریز استعفا

مدیر عامل ایران خودروی تبریز حمید حاجی زاد منصوراز هنگام مدیر عاملی شرکت ایران خودرو بعد از غلامرضا صادقیان این شرکت را در آستانه ورشکستگی پیش میبرد.

مدیر عامل ایران خودرو تبریز
مدیر عامل ایران خودرو تبریز حمید حاجی زاد منصور

با نگاهی عمیق به کارنامه مدیر عامل شرکت ایران خودرو تبربز حمید حاجی زاد منصور نیز مانند آقای یکه زارع نیز باید برکنار میشد.

وی چه کارنامه مثبتی از زمان مدیر عاملی این شرکت از خود دارد؟چه حرکات و گام های مثبتی در راستای بهبود شرکت ایران خودروی تبریز از هر لحاظ برداشته است؟

علت درجا زدن این شرکت ضعف مدیریت نیست؟کارنامه وی تا اینجا :

  • وی به محض مدیر عاملی شروع به بیکار نمودن بیش از 50 نفر از کارگران زحمت کش این شرکت نمود تا اولین گام در خدمت رسانی به شرکت را شروع کند،!!!!
  • دلایل اخراج کارگران زحمت کش و کاربلد این شرکت چه بود؟نه اینکه میخواست با اخراج این کارگران با مدیر عامل سابق تسویه حساب کند؟
  • چرا وی کار خود را با تسویه حساب شخصی آغاز نمود؟چرا فکر او به جای بهبود اوضاع شرکت به سمت دیگر و حاشیه رانده شد؟
  • چه کسی وی را مدیر عامل کرده است؟هاشم یکه زارع؟وی که بخاطر اتهامات و اخلال  از کار برکنار شده است ؟در این میان نباید نیم نگاهی به مدیران رده پایین نمود؟
  • به چه صورت توانست دپو و انبار نمودن  مقدار قابل توجه از خودرو سمند را در پارکینگ شرکت توجیه کند؟بهانه های وی چه بود؟نبود قطعات همچون رادیو؟ساده انگارانه نیست باور این موضوع؟
  • انبار خودرو
    انبار خودرو در ایران خودرو تبریز

چرا باید دستانی در این شرکت باشند که تنها فکرشان چاپلوسی و نه رفع مشکلات باشد؟

با دستور چه کسی وی خودروها را انبار کرده بود؟چرا رسیدگی کاملی صورت نگرفت؟

آقای حمید حاجی زاد منصور بهتر است استعفا کند.

در چند ماه ابتدایی شرکت اضافه کاری ها ی کارگران نادیده و کسوراتی زیادی مشاهده شد.که پرداخت نگردید.که این امر موجب رنجش کارگران گردید.

وی وقت صبحانه خوری کارگران را به 10 دقیقه !!کاهش داد.چطور کارگر باید برود در این مدت کم صبحانه خود را با وجود صف زیاد گرفته ؛اورده و برود برای تهیه چای تا برگردد ببیند وقت صبحانه تمام شده است؟؟؟؟

چرا ضعف مدیریت خود را با فشار بر کارگران جبران یا پنهان میکنید؟

تا این شرکت بزرگ به سرنوشت ماشین سازی تبریز دچار نشده وی باید استعفا دهد و این بار کار را به کاربلدان و دلسوزان بسپارد..

یادم میاد وقتی به آقای وزیر صنعت امروز و از سهامداران این شرکت تماس تلفنی گرفتم وی در جواب سوالی پاسخ داد و گفت آقای مدیر عامل ایران خودرو/حمید حاجی زاد منصور انعطاف پذیر نیست.و حرف خود را به کرسی مینشاند.

پسرفت و رکود در ایران خودرو تبریز؛

کار بدون برنامه ریزی شده نتیجه اش این میشود؛پسرفت و رکود در شرکت ایران خودروی تبریز.

چرا وی باید یکی از عاملان گران شدن ماشین ؛با انبار خودرو باشد و کسی دم نزند؟؟؟؟

اگر وی برنامه یا کارنامه مثبتی در طی مدیر عامل ایران خودروی تبریز انجام داده است را به این سایت/روباه گرام ارسال نماید تا ما آن را منتشر نمائیم.

تهدید به شکایت بخاطر یک مقاله انتقادی:

مدیر عامل ایران خودروی تبریز در پی انتشار مطلبی در روباه گرام که به بررسی عملکرد وی پرداخته بود.به من /نویسنده روباه گرام از طرف دفتر ایشان تماس گرفته شد تا آن مقاله را پاک نمایم؛در غیر اینصورت از من /نویسنده آن مقاله شکایت خواهد نمود.

آقای حمید حاجی زاد منصور انتقاد حق یک رسانه است؛انتقاد پذیر باشید.و حقایق را بپذیرید.و با استعفای خود یک عملکرد مثبت از خود در این شرکت داشته باشید.
منابع برای مطالعه بیشتر:

باشگاه خبرنگاران جوان

ایسنا

روزنامه کیهان

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید