گروه تلگرام چت بارداری

گروه چت تلگرام بارداری

گروه تلگرام چت بارداری برای آشنایی و آموزش و رفع نگرانی مادران و رسیدن به پاسخ پرسش هایی است که نیاز دارند از همدیگر دریافت کنند ایجاد گردیده است.

گروه بارداری تلگرام
گروه تلگرام چت بارداری

پرسشهایی که در اینترنت نیافته اند.و نیاز دارند از تجربه همدیگر استفاده کنند تا بتوانند نگرانی های بی مورد  خود را در طی این دوران استرس زا رفع کنند.

گروه تلگرام چت بارداری و اهداف آن:

سلام??? اهداف گروه تلگرام چت بارداری :

✔افزایش آگاهی این دوران با کمک همدیگر ✔دستیابی به آرامش فکری در مدت بارداری ✔گفتگو و آگاهی نقش تغذیه در طول بارداری ✔پرسش از همدیگر در چت خصوصی ✔همیاری در بین اعضای گروهو رفع مشکلات و….

امکان چت با یکدیگر بصورت خصوصی:

اگر پرسشی دارید که نمیتوانید در چت عمومی مطرح نمایید میتوانید بصورت خصوصی با یکدیگر صحبت کنید.و نیازی نیست که در گفتگوی عمومی آن را منتشر کنید.

چت خصوصی
امکان چت خصوصی در گروه

مطالب مفید برای دوران بارداری:

سعی شده مطالب مفید و علمی در گروه بتدریج درج گردد.تا آگاهی مادران جوان افزایش یابد.از جمله نقش تغذیه در این دوران،و بالابردن اطلاعات پزشکی در طول بارداری . ویتامین های ضروری برای این دوران چیست؟آیا میتوان خودسرانه ویتامینها و مکمل ها را مصرف کرد.هفته به هفته بارداری چه تفاوتی با یکدیگر دارند.شما لازم است چه کاری برای بدنیا آوردن کودک سالم نیاز دارید. این گروه جدیدا ایجاد گردیده است و مطمئنا روز به روز به تعداد آن افزوده خواهد شد.گروه را به دوستان خود که نیاز به راهنمایی دارند معرفی کنید.

انجام مشاوره تلفنی سریع با کارشناس مامایی:

این سایت این امکان را فراهم نموده است که بتوانید،از  یک خانم لیسانسیه مامایی با تجربه مشاوره با کمترین قیمت داشته باشید.برای مشاهده از لینک زیر استفاده نمایید:

دریافت مشاوره تلفنی با کارشناس مامایی سایت

لینک گروه تلگرام سلامتی در بارداری:

شما براحتی میتوانید از لینک زیر به عضویت گروه تلگرام فوق بپیوندید و از مطالب مفید استفاده کنید

: برای عضویت در گروه کلیک کنید.

این گروه جدید ایجاد گردیده و تا این تاریخ منبر و اعضای کمی دارد.ولی هیچ یک از کاربران فیک و یا از طرق دیگر به گروه افزوده نشده است.و اصولا این کار خلاف قوانین گروه است.بنابراین برای افزایش ممبر منتظر بمانید.

روباه گرام
لینک گروه بارداری تلگرام
موضوع
لینک گروه بارداری تلگرام
توضیح
گروه تلگرام چت بارداری برای آشنایی و آموزش و رفع نگرانی مادران و رسیدن به پاسخ پرسش هایی است که نیاز دارند از همدیگر
نویسنده مقاله:
وبسایت
روباه گرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید