آموزش ایمن سازی در مقابل باپیج تقلبی اینستاگرام

پیج تقلبی اینستاگرام؛فیک پیج

پیج تقلبی اینستاگرام یا فیک پیج اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟روش های تشخیص پیج اصلی و پیج تقلبی اینستاگرام چیست؟

فیک پیج اندروید
پیج تقلبی اینستاگرام

با یک مثال ساده برای فهمیدن مفهوم پیج تقلبی یا همان اصطلاح فیک پیج این آموزش را با هدف جلوگیری از هک شدن اینستاگرام شروع میکنیم:

حتما و صد درصد شما با افراد دوقلو روبرو شده آید که از لحاظ چهره و فرم اندام کاملا شبیه هم هستند؛و فرض کنید یکی از این دو قلوها پزشک و دیگری فردی خلاق کار است!

حال اگر برادر خلاف کار که شبیه برادر دو قلوی پزشک خود میباشد،لباس های پزشکی او را بپوشد و از آنجاییکه کاملا شبیه برادر پزشک خود هست.به احتمال 99%تشخیص اینکه این یک پزشک قلابی هست دشوار و گول زننده هست!

پیج تقلبی اینستاگرام نیز خودش را شبیه پیج اصلی اینستاگرام کرده است تا شما را دچار اشتباه کرده تا بتواند آیدی و رمز اکانت اینستاگرام شما را دزدیده -هک -کند.

پیج تقلبی اینستاگرام و روش هک
پیج تقلبی اینستاگرام وهکر

پیج تقلبی اینستاگرام وروش حملات آن:

⚠توجه : متن اصلی پست  به علت دستور کارگروه تعین محتوای مجرمانه حذف گردید.

  • پیج اصلی ازSSLیا همان قفل سبز رنگ که بالای صفحه و کنار آدرس سایت هست استفاده میکند.ولی صفحه تقلبی اینستاگرام نه
  • بخاطر داشته باشید روی لینکلهای مشکوک در پیامک یا ایمیل خود کلیک نکنید!
  • هیچ چیز با ارزش رایگان نیست سعی کنید روی لینک های با عنوان افزایش لایک یا فالوور رایگان تا اطمینان نکرده آید کلیک نکنید.
  • به هشدار گوگل گوگل توجه نمایید:گوگل وقتی شما به یک صفحه تقلبی و یا سایت ویروس دار و خطرناک وارد میشوید با پیامی به شما هشدار میدهد که سایت و صفحه مورد نظر شما امنیت دارنیست و فورا این صفحه را ببندید.

توصیه اینستاگرام برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام:

نکات امنیتی از حسابتان محافظت کنید:

نکات امنیتی

ضد هک اینستاگرام
ضد هک نمودن اینستا

در اینجا مواردی آمده است که می‌توانید برای ایمن کردن حسابتان انجام دهید:

  • یک رمز عبور قوی انتخاب کنید. از ترکیبی از حداقل شش عدد، حرف و علامت نقطه‌گذاری (مانند ! و &) استفاده کنید. باید با رمزهای عبور دیگرتان که در جای دیگری در اینترنت استفاده می‌کنید، فرق داشته باشد.
  • رمز عبورتان را به طور منظم تغییر دهید، مخصوصاً اگر پیامی را از طرف Instagram دریافت می‌کنید که از شما می‌خواهد این کار را انجام دهید. در طی بررسی‌های امنیتی خودکار، گاهی اوقات Instagram اطلاعات ورود به حسابی را که از سایر سایت‌های دزدی شده است، بازیابی می‌کنید. اگر Instagram تشخیص دهد که رمز عبورتان دزدیده شده است، تغییر رمز عبورتان در Instagram و سایر سایت‌ها به شما کمک می‌کند تا حسابتان را ایمن نگه دارید و مانع از هک شدن حسابتان در آینده می‌شود.
  • هرگز رمز عبورتان در اختیار شخصی که نمی‌شناسید و اعتماد ندارید، نگذارید.
  • برای امنیت بیشتر حساب، تأیید دو عاملیرا روشن کنید
  • مطمئن شوید که حساب ایمیلتان ایمن است. هر شخصی که بتواند ایمیلتان را بخواند، احتمالاً می‌تواند به حساب Instagram شما دسترسی داشته باشد. رمزهای عبورتان را برای حساب‌های ایمیل خود تغییر دهید و مطمئن شوید که هیچ دو رمز عبوری شبیه هم نیستند.
  • وقتی از رایانه یا تلفن مشترک استفاده می‌کنید، از حساب Instagram خارج شوید. زمانی که از رایانه عمومی وارد حسابتان می‌شوید، کادر «من را به یاد داشته باش» را علامت نزنید، زیرا باعث می‌شود حتی پس از اینکه پنجره مرورگر را می‌بندید، وارد حساب بمانید.
  • قبل از اینکه به یک برنامه شخص ثالث اعتماد کنید، فکر کنید.
  • یک آنتی ویروس قوی نصب نمایید.

⬅⬅⬅ساخت فیک پیج توسط اندروید ؟حتما این صفحه را مطالعه کنید

برای آشنایی و مقابله با این ترفند مطالعه پست فوق پیشنهاد میگردد.

توصیه اینستاگرام را از این لینک بخوانید

فالوور رایگان ترفند هک
گول فالوور رایگان را نخورید!

ویدیوی های ما را در کانال آپارات دنبال کنید:

ویدیوی معرفی افزایش رایگان فالوور اینستاگرام:

افزایش فالوور اینستاگرام بصورت نامحدود:

قابل اجرا با گوشی و کامپیوتر؛ترکیبی از تمام آنچه که برای تبلیغات نیاز دارید: 1’افزایش ترافیک سایت نامحدود 2-افزایش فالوور،لایک؛کامنت اینستاگرام نامحدود و فعال 3-افزایش فالوور لایک و کامنت فیسبوک،توئیر،لینکداین، 4-افزایش دنبال کننده و لایک یوتیوب نامحدود 5- گرفتن بک لینک رایگان و معتبر 6-افزودن سوشیال سیگنال سایت دیگر برای موارد ذکر شده جداگانه و گران هزینه نکنید. مطمئن باشید از خریدتان راضی خواهید بود. توجه این آموزش اختصاصی بوده و هرگونه فروش دوباره آن به نام خود در انجام میدم طبق قوانین انجام میدم ممنوع میباشد.

دانلود بلافاصله بعد از پرداخت.

 

روباه گرام
پیج تقلبی اینستاگرام گرام
موضوع
پیج تقلبی اینستاگرام گرام
توضیح
پیج تقلبی اینستاگرام نیز خودش را شبیه پیج اصلی اینستاگرام کرده است تا شما را دچار اشتباه کرده تا بتواند آیدی و رمز اکانت اینستاگرام شما را دزدیده -هک -کند.
نویسنده مقاله:
وبسایت
روباه گرام
لوگوی وبسایت:
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید