بازیابی رمز جیمیل هک و فراموش شده

جیمیل هک یا فراموش شده خود را بازیابی کنید.

جیمیل پر طرفدار ترین سرویس ایمیل و متعلق به شرکت قدرتمند گوگل میباشد.درباره امنیت فوق العاده جیمیل شکی نیست.ولی با این وجود هزاران اکانت جیمیل همه روز هک میشود فقط به خاطر نا آگاهی کاربران .

روزانه چند نفر به آیدی تلگرام بنده پیام میگزارند که  اکانت جیمیل شان هک شده است و امکان بازیابی آنرا ندارند.من سعی میکنم که تا حد امکان کمکشان کنم،ولی همیشه قبل از هک شدن اکانت جیمیل باید بفکر امنیت آن بود .

چگونه رمز جیمیل هک شده را بازیابی کنیم؟

باید بگویم بازیابی رمز ایمیل که هکر تایید دو مرحله ایی آنرا فعال کرده است تقریبا  10%است!سرویس گوگل پیش از این درخواست های بازیابی جیمیل را پاسخ میداد ولی دیگر بازیابی جیمیل چندی است اتوماتیک شده است و این بر مشکلات بازیابی رمز جیمیل افزوده است!

تنها راهی که هکر به جیمیل تان میتواند نفوذ کند استفاده از صفحه جعلی جیمیل یا همان فیک پیج جیمیل است.

بازیابی رمز جیمیل
بازیابی رمز جیمیل هک یا فراموش شده

اگر در بازیابی رمز جیمل موفق نشده آید. میخواهیم کمکتان کنیم.

1-ارسال اطلاعات بازیابی رمز جیمیل با ربات تلگرام

سایت روباه گرام برای ارسال اطلاعات کاربرانی که جیمیل خود را بوسیله هک شدن یا فراموشی از دست داده اند رباتی برای ارسال امن جیمیل طراحی  کرده است .تا اطلاعات دریافتی کاملا امن باشد و هیچ کس از آن سو استفاده نکند.

2-دریافت آیدی ربات تلگرام

برای شروع ما به اطلاعات اولیه جیمیل نیاز داریم که آن را لازم است بوسیله ربات ما ارسال کنید تا اطلاعات جیمل بدست ما هر چه سریعتر برسد.تا پروسه بازیابی آغاز گردد.برای دریافت آیدی ربات+هزینه حق الزحمه برای بازیابی و بررسی جیمیل از لینک خرید زیر به قیمت 10000تومان اقدام کنید:

بازیابی رمز جیمیل را شروع کنید.کلیک اینجا

…………توجه داشته باشید .که این وجه بخاطر بررسی و هزینه حق الزحمه میباشد.و قابل برگشت نیست.چه در بازیابی موفق یا نا موفق باشیم این هزینه غیر قابل بازگشت است.در صورت موفقیت مبلغ 20000تومان نیز برای تحویل رمز بازیابی پرداخت میکنید.

قوانین سایت:

-شما با ارسال اطلاعات با قوانین سایت موافقت میکنید.

-سایت تضمین مینماید که اطلاعات ارسالی محفوظ خواهد بود و در اختیار هیچ کس قرار نخواهد گرفت.

-پس از ارسال ؛جیمیل تان در صف بازیابی قرار میگیرد و معمولا تا 3روز کاری بررسی و نتیجه به اطلاع کاربر خواهد رسید.

-شانس بازیابی بستگی به ارسال دقیق پاسخ به سوالات ربات بین50تا 70%میباشد.

-در صورت هر گونه ابهام از طریق منو تماس با ما به ما پیامک یا ایمیل ارسال نمایید.

این مقاله برای شما نوشته شده است تا دیگر جیمیل خود را از دست رفته نبینید!و با آموزش ما در نگهداری از حریم خصوصی خود آموزش ببینید.

هک جیمیل با گوشی ساده!؟

نگهداری و مراقبت از اکانت جیمیل از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است؟چرا؟چون با هک شدن جیمیل ،اکانت اینستا گرام،و سایر پیام رسانهایی که نیاز به وارد کردن ایمیل دارند را نیز از دست می دهید.

من در نوشتن این پست دچار تردید بودم از طرفی میترسیدم که از آموزش من سوئ استفاده شود و کسانی با آموزش وبسایت روباه گرام  به فکر هک جیمیل دیگران بیفتند.

از سوی دیگر به فکر کسانی افتاده ام که گرفتار هکران شده اند و نیاز به آموزش برای دفع خطر هک شدن اکانت جیمیل شان برای دومین بار هستند.

چگونه اکانت جیمیل به آسانی هک میشود؟

هک جیمیل با گوشی ساده اندروید!تعجب نکنید بله 100%امکان دارد با برنامه هایی که برای اندروید ساخته شده اند جیمیل دیگران را هک کرد.

تعجب شما وقتی بیشتر میشود که بدانید این برنامه اندروید نیز در گوگل پلی استور نیز موجود میباشد! و کار کردن با آن بسیار آسان میباشد و قابل فهم و استفاده برای عموم میباشد.

حالا چرا گوگل این برنامه را تایید کرده و تو گوگل پلی منتشر کرده شاید یکی از بارزترین علت انتشار آن آگاه سازی در زمینه هک و امنیت میباشد.

این برنامه اندروید چگونه هک میکند؟

مهندسی اجتماعی یا فریب دادن قربانی روش کار این برنامه اندروید میباشد.که نیاز به آموزش چندانی ندارد.کافی است در برنامه مورد نظر ثبت نام کنید .لینکی دریافت کنید.و آن لینک را در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستا گرام قرار دهید و منتظر جیمیل قربانیان و رمز اکانت  آنها باشید!

هک جیمیل

هکر لینک صفحه فیک پیج دریافتی را در اینستاگرام خود گذاشته و با عنوان جم رایگان برای کلش و با استفاده از تصاویر جذاب در اینستاگرام اقدام به کشیدن قربانی برای دریافت جم رایگان به فیک پیج خود کشانده و جیمیل بسیاری را به راحتی هک میکند.لینک به دلایل  احتمال  سوئ استفاده خط خطی شده است.

هکر با این روش توانسته حدود60جیمیل خارجی دارای کلش لول بالا و همچنین پی بال متصل به گوگل را در کمتر از یک ماه هک کند!

در حالی که به راحتی به کارهای خود نیز میرسد.و با فروش کلش های هک شده خارجی به درآمدی هم برسد.

دلارهای خرج شده قربانی برای کلش که اکانت خود را از دست داد.در تصویر خط شده وی99دلار تنها در یک با خرج جم کرده است!!!

باید بگویم که هیچ برنامه ایی که مستقیما ایمیل طرف را هک کند وجود ندارد.

و تنهاترین روش هکر ها از این طریق جیمیل شما را هک میکنند.

……..این وبسایت در ستاد سازماندهی به ثبت رسیده است که میتوانید از منوی اعتبار سایت آنرا مشاهده نمایید .همچنین دارای نماد اعتمادenamadمیباشد.

………این وبسایت از پروتکل sslهمان نشان قفل سبز رنگ بالای سایت استفاده میکند .برای اطمینان روی دکمه قفل سبز رنگ کلیک کنید.

………پرداخت شما از طریق درگاه واسط زرین پال انجام میگیرد که از قدیمی ترین و معتبرترین درگاه پرداخت زرین پال میباشد.و کاملا مورد اطمینان آدمین سایتو کاربران میباشد.

سوالات و نظرات خود را از طریق ارسال دیدگاه از فرم زیر استفاده نمآیید. در کمترین فرصت پاسخ داده و راهنمایی خواهید شد.

تویتر …..پینترست……گوگل پلاس

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید