آموزش

هک اکانت تلگرام و اینستاگرام زنگ خطر

درباره سایت:

وبسایت روباه گرام با هدف افزایش امنیت در فضای گسترده و وسیع اینترنت  شکل گرفت.ما احساس کردیم که جلوگیری از هک فقط نصب بهترین آنتی ویروسها نمیتواند ضامن امنیت ما در این فضای بزرگ کافی باشد.و متاسفانه دیدیم که آموزش کافی از لحاظ کمیت و کیفیت در این موارد وجود ندارد.

روباه گرام را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

امنیت
امنیت

فیسبوک   توئتر   گوگل پلاس   لینکداین   پینترست

 

افزایش توان مقابله با هک مقابله با شیوه های جدید هک،مقابله با فیشینگ و آشنایی با ترفند هک با استفاده از مهندسی اجتماعی.ترفندهای مختلف و حفظ حریم خصوصی افراد از اولویت های وبسایت میباشد.

جیمیل شما هک شده؟پس بخوانید!!
جیمیل شما هک شده؟این را بخوانید!!

چرا جیمیل من هک شده ؟؟؟

 

ما خود را هنوز شاگرد و دانش آموز میدانیم .و نیازمند همکاری و راهنمایی داریم.بنابراین دستی که قصد همکاری با وبسایت روباه گرام را داردبا گرمی میفشاریم و از آن استقبال مینماییم.

ویدیوی زنگ زدن به همه با شماره آمریکا

تماشا کنید از اینجا

ترفندها را میتوانید از صفحه ترفندها مشاهده نمایید.برخی از ترفند ها رایگان میباشد.و کلیه ترفندها اختصاصی روباه گرام میباشد.

قوانین وبسایت

این تارنما در سایت ساماندهی به ثبت رسیده است.و میتوانید از صفحه مجوزها و اعتبار سایت آن را مشاهده نمایید.واز اعتبار و امنیت سایت اطمینان خاطر داشته باشید.

پشتیبانی در تلگرام روی تصویر کلیک کنید:
تلگرام پشتیبانی فوری کلیک کنید.روی تصویر

قوانین سایت روباه گرام:

1-این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.و هرگونه سوئ استفاده احتمالی از برنامه‌ها  و ترفندها بر عهده کاربر میباشد.و وبسایت روباه گرام مسولیتی را نمی پذیرد.

2-برخی از برنامه‌ها  اندرویدی و ترفندها نیازمند ترکیبی از برنامه ها و خدمات از وبسایتها دیگر میباشد.و ممکن است سایت دیگر خدمات خود را ارائه نکرده و یا تغییر دهد.که ممکن است اختلالی در کارکرد صحیح برخی برنامه ها تاثیر بگزارد.برای رفع مشکل از طریق صفحه رسیدگی به شکایات آنرا با ما در میان بگزارید که نسبت به رفع آن اقدام گردد.

3-ما کمترین هزینه را از شما به خاطر استفاده از برخی برنامه ها و خدمات از شما دریافت میکنیم.وسعی مینمآییم که کیفیت خدمات را افزایش دهیم و در صورت نیاز آنرا بهبود داده و خدمات  را گسترش  دهیم.

4-ما هیچ نوع کپی برداری از خدمات اموزشها و ترفندهای دیگر سایتها نمیکنیم.و همانگونه نیز انتظار داریم که از ما کپی برداری نیز انجام نگیرد.

سایت روباه گرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید