هک اکانت اینستاگرام با این برنامه اندروید ممکن هست؟!

هک اکانت اینستاگرام با برنامه اندروید و آموزش مقابله با این ترفند هک اکانت اینستاگرام:

در ابتدا امیدوارم که قوانین سایت روباه گرام را مطالعه کرده باشید.که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت روباه گرام بر عهده کاربر می باشد.

قوانین روباه گرام

بر اساس آمارها پس از شبکه اجتماعی تلگرام بر اساس میزان محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار دارد.هدف این شبکه که توسط فیسبوک خریداری شده است.اشتراک گزاری عکس و فیلم کوتاه میباشد.و با توجه به اینکه ممکن است که هکرها با نفوذ به این شبکه اجتماعی عکس ها و فیلم های خصوصی افراد در خطر هک قرار گیرند .وبسایت روباه گرام با آموزش چگونگی ضد نفوذ کردن آن مینماید.

ترفند و هک اینستاگرام با برنامه اندروید.

یکی از مهمترین و ساده ترین روشی که هکران اکانت اینستاگرام را مورد حمله قرار میدهند توسط یک برنامه اندرویدی میباشد که کار کردن با آن بسیار ساده میباشد.

علاوه بر هک نمودن اکانت اینستا گرام با این برنامه اندرویدی میتوان همچنین اکانت جیمیل،فیسبوک،کلش،رویال،اکانت یاهو را نیز هک نمود.

کار این برنامه اندرویدی تولید صفحات شبیه صفحه لاگین اینستا گرام میباشد که هکر با ترفندی این لینک را به قربانی ارسال مینماید.و قربانی به خیال اینکه این صفحه واقعی اینستاگرام میباشد آیدی و رمز عبور خود را قرار میدهد .و رمز آن به ایمیل هکر ارسال میگردد.

 

هک اینستاگرام
هک اکانت اینستاگرام با فیک پیج یا همان صفحات جعلی مشابه صفحه لاگین اصلی
هک جیمیل
هک جیمیل با صفحه مشابه صفحه لاگین جیمیل
Clash hack
هک اکانت کلش با فریب جم رایگان!!!

اینها نمونه از این برنامه فیک پیج ساز اندرویدی میباشد.که هکر با فریب کاربران و بدون هیچ دانشی در زمینه هک به اکانت دیگران نفوذ میکند.

برنامه های مشابه

برای آشنایی با محیط  این برنامه میتوانید آدرس سایت و همچنین دانلود برنامه به سایت مورد نظر مراجعه کنید.

یکی از قربانیان هک شده آمریکایی بوسیله این برنامه در تصویر زیر نشان داده شده .اکانت وی دارای پی پال نیز بود.و چندین دلار وی خرج جم کلش اف کلنزشده است!!

هک شدن جیمیل و اکانت دلار پی پال یک آمریکایی و خرید جم با دلار وی!!
هک شدن اکانت دارای دلار پی پال یک امریکایی

 

رآه مقابله با این هک :توجه داشته باشید که کلیه صفحات لاگین برنامه های شبکه های اجتماعی از SSLو ارتباط رمزنگاری شده استفاده میکنند.همان قفل سبز رنگ در کنار آدرس سایت مانند سایت روباه گرام .و اگر شما به آدرس لاگین بدون قفل هدایت شدید به هیچ وجه آیدی و رمز عبور خود را وارد نمایید. 

Https
توجه کنید آدرس سایت لاگین مانند تصویر فوق باشد
ایمنی
نشان ایمنی سایت

توصیه اینستاگرام برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام:

نکات امنیتی از حسابتان محافظت کنید:

نکات امنیتی

در اینجا مواردی آمده است که می‌توانید برای ایمن کردن حسابتان انجام دهید:

  • یک رمز عبور قوی انتخاب کنید. از ترکیبی از حداقل شش عدد، حرف و علامت نقطه‌گذاری (مانند ! و &) استفاده کنید. باید با رمزهای عبور دیگرتان که در جای دیگری در اینترنت استفاده می‌کنید، فرق داشته باشد.
  • رمز عبورتان را به طور منظم تغییر دهید، مخصوصاً اگر پیامی را از طرف Instagram دریافت می‌کنید که از شما می‌خواهد این کار را انجام دهید. در طی بررسی‌های امنیتی خودکار، گاهی اوقات Instagram اطلاعات ورود به حسابی را که از سایر سایت‌های دزدی شده است، بازیابی می‌کنید. اگر Instagram تشخیص دهد که رمز عبورتان دزدیده شده است، تغییر رمز عبورتان در Instagram و سایر سایت‌ها به شما کمک می‌کند تا حسابتان را ایمن نگه دارید و مانع از هک شدن حسابتان در آینده می‌شود.
  • هرگز رمز عبورتان در اختیار شخصی که نمی‌شناسید و اعتماد ندارید، نگذارید.
  • برای امنیت بیشتر حساب، تأیید دو عاملیرا روشن کنید
  • مطمئن شوید که حساب ایمیلتان ایمن است. هر شخصی که بتواند ایمیلتان را بخواند، احتمالاً می‌تواند به حساب Instagram شما دسترسی داشته باشد. رمزهای عبورتان را برای حساب‌های ایمیل خود تغییر دهید و مطمئن شوید که هیچ دو رمز عبوری شبیه هم نیستند.
  • وقتی از رایانه یا تلفن مشترک استفاده می‌کنید، از حساب Instagram خارج شوید. زمانی که از رایانه عمومی وارد حسابتان می‌شوید، کادر «من را به یاد داشته باش» را علامت نزنید، زیرا باعث می‌شود حتی پس از اینکه پنجره مرورگر را می‌بندید، وارد حساب بمانید.
  • قبل از اینکه به یک برنامه شخص ثالث اعتماد کنید، فکر کنید.

سوالات متداول:

@androadmin

لینک دانلود برنامه برای گوشی های آندروید :

⚠توجه:لینک دانلود این پست بنابر دستور کارگره تعیین محتوای مجرمانه حذف گردید.

ازدواج دوم مهدی هاشمی بازیگر سلطان و شبان؟

روباه گرام
هک اینستاگرام مواظب این روش باشید تا هک نشوید.
موضوع
هک اینستاگرام مواظب این روش باشید تا هک نشوید.
توضیح
هک اکانت اینستاگرام با برنامه اندروید و آموزش مقابله با این ترفند هک اکانت اینستاگرام. پیش نمایش تبلیغ این برنامه در کانال وبسایت روباه گرام دیدن ویدیو: در ابتدا امیدوارم که قوانین سایت روباه گرام را مطالعه کرده باشید.
نویسنده مقاله:
وبسایت
روباه گرام
لوگوی وبسایت:
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید