هاست پایتون،هاست جنگو؛هاستینجا

هاست پایتون؛هاست جنگو؛هاستینجا

توجه:این نوشتار منعکس کننده نظرات ادمین سایت میباشد.و هدف آن انعکاس تجربه من از این هاستینگ/هاستینجا میباشد؛و هدف آن به عنوان نقد بوده و سایت با عنوان سایت پایتون؛جنگو هاستینجا در اینترنت به فعالیت مشغول میباشد.متاسفانه این سایت/هاستینجا به هیچ عنوان خدماتی در حد یک هاستینگ معمولی نیز نمیده. و موضوع به خرید یک سرویس اشتراکی از این سایت است که حتی نتوانستن سایتمو پس از خرید انتقال بدهند و حاضر به برگشت وجه نیز نشدند.این هاست ارایه دهنده پایتون؛جنگو میباشد.حتی نتوانستن سایت وردپرس را انتقال بدهند.!!!

هدف فقط گرفتن حق خود نمیباشد. ولی برخوردهای غیر حرفه ایی این هاستینگ پایتون بسیار بر من تاثیر گذاشته است.پشتیبانی بسیار ضعیف و در حد صفر؛عدم مشتری مداری؛عدم پاسخ‌گویی باعث شد تا من در انجمن وب هاستینگ تالک این موضوع را مطرح کنم.اما پاسخ آنها بسیار ناپخته بود ،آنها تمام اطلاعات تیکت ها،و مشخصات من را در آن انجمن به اشتراک گزاشتن که مغایر با قوانین حریم خصوصی افراد در اینترنت میباشد.و این هاستینگ حتی به حفظ حریم خصوصی مشتریان نیز کمترین اهمیتی قائِل نیست.به پاسخ آنها توجه فرمایید :

هاستی از سمت مشتری به نام پرویز خدادادی خریداری شد و طبق تیکت زیر
فایل پیوست 38542
درخواست انتقال سایت به سرویس خریداری شده ارسال شد
از سمت پشتیبانی اعلام شد که برای انتقال سایت شما باید لینک مستقیم فول بکاپ را ارسال کنید تا عملیات انتقال انجام شود ولی در پاسخ بعدی به تیکت توسط مشتری لینک بصورت سشنال و نیاز به لاگین ارسال شد و و باز هم توسط پشتیبانی اعلام شد باید لینک مستقیم ارسال شود تا انتقال صورت گیرد

حالا چند نکته مهم درباره موضوع پیش آمده
1 – تمامی افرادی که از فضای مجازی استفاده میکنند و به نوعی با اینترنت در ارتباط هستند میدانند که برای استفاده از هر سایت و یا پلتفرمی باید قوانین آن را مطالعه کنیم بطور مثال اگر در انجمنی مانند همینجا اگر مطلبی خلاف قوانین ارسال کنید قطعا توسط مدیران انجمن با فرد خاطی برخورد خواهد شد پس قطعا باید قبل از استفاده از سایت قوانین آن را به دقت مطالعه کرد زیرا هیچ اجباری در قبول قوانین و خرید از هیچ سایتی وجود ندارد و

2 – دلیل عدم عودت وجه در درجه اول قوانین سایت هست که به راحتی در دسترس قرار دارد و در آن ذکر شده است که فقط سرویس های یکساله قابلیت عودت وجه را دارند و آن هم طبق شرایط مشخص و طی مدت معلوم و در درجه دوم شکایت مشتری به سازمان های زیربط میباشد توجه داشته باشید زمانی که شکایتی به سازمان های نظام صنفی و یا اینماد ارائه میشود در واقع برای وبسایت مورد نظر پرونده تشکیل خواهد شد و از آن پس حل مشکل توسط مراجع زیربط انجام خواهد شد و بصورت شخصی و یا انفرادی موضوع قابل حل نخواهد بود

3 – مشتری هاستینجا را به عدم دانش کافی برای انتقال سایت محکوم می نماید در صورتی که هاستینجا به دلیل جلوگیری از مشکلات بعدی نظیر فرافکنی در مورد اختلال در سایت و یا محتویات هاست از لاگین کردن در پنل کاربران خودداری میکند زیرا افرادی از این دست منتظر سو استفاده از کمک پشتیبان ها هستند

در نهایت تصاویر مکالمات بین مشتری و پشتیبانی پیوست خواهد شد تا همکاران و دوستان گرامی از واقعیت در این مورد اطلاع کافی پیدا کنند

دوستان و همکاران گرامی اگر شبهه ایی در موضوع مشاهده نمودند میتوانند اعلام کنند تا شفاف سازی صورت گیرد

توجه کردین:نام بردن از خریدار هاست

پخش تیکت های خصوصی ارسال شده در اینترنت

مسلما چیز خاصی در تیکت ها ارسال نشده است و بیشتر نشاندهنده ضعف آنها در پشتیبانی میباشد که ناشیانه به تخریب خود پرداخته اند!!!!

من با هاستینگ های زیادی کار کردم و تجربیات خودم را با شما که بدنبال سرویس مناسب میگردین به اشتراک میگزارم:

هاست پایتون ؛وردپرس تجربه من از هاستینجا

من با ارائه دهندگان خدمات هاستینگ زیر کار کرد ه ام خواستم به کسانیکه خواهان استفاده از تجربیات من هستند راهنمایی کنم :امتیازاز 100
?هاستینگ نت افراز:
#امتیاز پشتیبانی:90?
#امتیاز کیفیت سرویس:60 ?
#امتیاز قیمت منصفانه:80?
#امتیاز تست سرویس:60?
امتیاز برخورد کارکنان با مشتری:100?
?هاستینگ میزبانفا:
#امتیاز پشتیبانی:99?
#امتیاز کیفیت سرویس:80?
#امتیاز قیمت منصفانه:80?
#امتیاز تست سرویس:80?
امتیاز برخورد با مشتری 70☺
?هاستینگ هاست دی ال
#امتیاز پشتیبانی:70☺
#امتیاز کیفیت سرویس:100?
#امتیاز قیمت منصفانه:30?
#امتیاز تست سرویس10?
امتیاز برخورد با مشتری:50?
?هاستینگ هاستینجا:
#امتیاز پشتیبانی:5?
#امتیاز کیفیت سرویس:نامشخص❌
#امتیاز قیمت منصفانه:40?
#امتیاز تست سرویس:0?
امتیاز برخورد با مشتری:0?

فالورهای فیک هاستینجا در اینستاگرام:

از آنجاییکه هاستینگ فوق خدماتش مشخص است با نگاهی دقیقتر به صفحه اینستاگرام هاستینجا تصویر زیر براحتی متوجه فالورهای فیکfakeاین سایت پی میبریم:

استفاده از فالورهای فیک
فالورهای فیک هاستینجا در اینستاگرام!!

15.5kفالور؟

خود هاست مگه چقدر مشتری پذیرفته؟که 15.5kفالورهای داشته باشه.با نگاهی به فالورهای این شرکت بندازید افراد خارجی بیشترین فالورهای این هاست هستند!!

بررسی سایت هاستینجا از لحاظ سئو:

با نگاهی به سئو این شرکت که ادعا میکند نینجاهای آن میتوانند کار مشتری را راه بندازند،متوجه میشویم که بهتر است نینجاهای سایت کمی بفکر سایت خود باشند که از لحاظ سئو امتیاز پایینتری نسبت به این سایت/رباه گرام دارند !!

تو خود اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!!

72امتیاز
امتیاز سئو سایت هاستینجا از لحاظ سئو
با11خطا72امتیاز
امتیاز
امتیاز سایت روباه گرام
با6خطا89امتیاز

نمودار فوق گویای همه چیز است.

تعداد کارکنان هاستینجا کمتراز5نفر!!!

در حالی که برای اداره هاستینگ به کارکنان زیادی به علت پشتیبانی شبانه روزی نیاز هست این شرکت کمتر از5نفر اداره هاست را انجام میدهند در مقابله شرکت های معتبر که فقط برای پشتیبانی بیشتر از بیست نفر نیاز هست سایت زرافه درباره هاستینجا مینویسد:

این شرکت فعالیت خود را از سال 94 شروع کرده است و در حال حاضر با پرسنلی کمتر از 5 نفر مشغول به کار هستند.

هاستینجا در سایت ذرافه
معرفی هاستینجا از زبان خود هاستینجا در سایت زرافه
صدیقی
امیر حسین صدیقی یکی از کارکنان هاستینجا

منبع سایت زرافه کلیک کنید.

بدهکار هاستینجا هم شدیم!!!

قبل از توضیح پاسخ هاستینجارا به اینماد در مقابل درخواست برگرداندن وجه را بخوانید.هم پول را برنگرداندن هم من را متهم به نشر اکاذیب کردند!!بخوانید:

درود در مورد شکایت پیش آمده: ۱) در سایت هاستینجا و طبق قوانین سایت عودت وجه فقط برای سرویس های یکساله؛ به مدت ۷ روز بوده و پس از آن تا ۱۵ روز ۵۰٪ وجه و پس از آن امکان عودت وجه وجود ندارد. (بند ۴۵ قوانین سایت) لینک قوانین: https://hostinja.com/terms نکته: برای خرید از سایت هاستینجا در مراحل خرید قبل از پرداخت وجه حتما (تاکید میکنم، حتما) بایستی قوانین سایت خوانده و پذیرفته شود، تا به مرحله پرداخت وجه ارسال گردد. ۲) ایشون بعد از خرید هاست یک ماهه، درخواست انتقال سایتشون رو دادن، که به علت عدم دانش کافی برای انتقال لینک بکاپ از هاستینگ قبلی ((با توجه به اینکه پشتیبان هاستینجا به درستی راهنمایی کردن)) انتقال سایتشون انجام نشد و تقاضای عودت وجه کردن که در مقابل پشتیبان هاستینجا طبق قوانین تعریف شده پاسخگوی ایشون بودند. ۳) تازه از اینجا به بعد ایشون معتقد شدند که سایت ما قوانین من درآوردی دارد و تهدید به رسوایی در اینترنت کردند و با وجود اینکه جهت پاسخگویی بیشتر؛ شماره شخصی مدیر فروش توسط پشتیبان در اختیار ایشان گذاشته شد؛ از این شماره جهت توهین و مزاحمت مدام برای ایشان استفاده شده. در صورتی که ایشون قبل از خرید موظف به خواندن قوانین سایت بصورت کامل بودند (تاکید میکنم موظف بودند) و همچنین این امکان رو داشتند که قبل از خرید، نماد اعتماد هاستینجا رو بصورت کامل بخوانند و در صورت عدم اعتماد هیچ خریدی از سایت هاستینجا انجام ندهند. نکته: تمامی مکالمات ایشون و پشتیبان هاستینجا و همچنین مزاحمت ایشون برای مدیر فروش هاستینجا به پیوست ضمیمه است. ۴) ایشون ادعا دارن که همکاران ما به ایشون فحاشی کردن، لطفا اگر سندی برای این ادعا دارن برای ما ارسال کنند تا پیگیر بشیم. در حال حاظر ایشون در سایت خودشون و در انجمن هاستینگ ایران در حال نشر اکاذیب هستند که هاستینجا طبق ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی از ایشون شکایت دارد. (بند ۳۲ قوانین) با تشکر

پایان کار

بنده خواستار برگشت وجه خود بودم چه نیازی به شماره تلفن مدیر همکاره بخوانید فروش هاستینگ دارم؟تازه ادعا میکند که بنده مزاحم ایشان شده ام.مزاحمت به ایشان چه سودی برای من دارد؟!!بنده دو بار بدیل اینکه ایشان پاسخ تلفن مرا ندادند پیامک ارسال کردم که بنده این وجه خود را به عنوان صدقه قرار داده ام واگر جه مرا هم برگردانند من آنرا در صندوق صدقات خواهم انداخت!!این مزاحمت و نشر اکاذیب است؟پاسخ با تهدید!!وگرنه ضمنا به ایشون گفتم بنده دیگه وجه خود را نمی خواهم.چون دیگر متعلق به من نیست و باید آنرا در صندوق صدقات انداخت.حالا اگر هم این پول را خرج کنند گناهش به گردن ایشونه

والسلام.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید