هک اینستاگرام و تلگرام با فیک پیج یا فیشینگ

فیک پیج هک شدن اینستاگرام و تلگرام و جیمیل

فیک پیج یا فیشینگ از روش های قدیمی برای هک کردن مورد استفاده هکر ها قرار گرفته است.

اگر چه بسیاری این روش هک را به تاریخ روش های هک سپرده اند!!! با این وجود بازهم شاهد هک شدن اکانتهای اینستاگرام،تلگرام،جیمیل.کلش کلنز،کلش رویال و….هستیم .

فیک پیج چیست؟

فیشینگ یا همان فیک پیج عبارت است از صفحه شبیه ورود یا لاگین سایت‌ها می باشد که هکر با ترفندهایی لینک جعلی که کاربر را به صفحه شبیه هدایت میکند،صفحه جعلی چنان شبیه صفحه و پیج اصلی سایت هست که قربانی هیچ شکی به خود راه نمیده که این یک صفحه دروغین میباشد.و آیدی وپسورد خود را وارد میکند و  رمز و آیدی به هکر ارسال میشود

فیک پیج اینستاگرام
فیک پیج اینستاگرام/نمونه

در تصویر بالا نمونه ایی از صفحه فیک اینستاگرام گرام دیده میشود که بسیار شبیه صفحه اصلی میباشد.

فیک پیج ها چگونه ساخته میشوند؟

روش ساخت فیک پیج برای افراد نا آشنا با کد و برنامه نویسی مشکل میباشد.و سایت روباه گرام  برای سو ئ استفاده احتمالی هیچ آموزشی قرار نخواهد دآد. ولی روش های ضد فیشینگ را در این مقاله میتوانید بخوانید :

از کجا فیک پیج و صفحه اصلی را تشخیص دهید؟

⬅فیک پیج با آدرس بدونhttps همراه است.و با httpآغاز میشود. سایت‌هایی معتبر دارای sslهستند.بنابراین همیشه این را در نظر داشته باشید.

⬅فیک پیج ها اغلب به ایمیل شخص با لینک وسوسه کننده ارسال میشوند.بنا بر این روی هر لینک که در ایمیلتان موجود میباشد کلیک نکنید.و از طریق جستجو به صفحه لاگین بروید.

⬅فیک پیج پس از لاگین کردن کاربر اغلب به صفحات نا مربوط هدایت میشوند .لازم است پس از ورود به صفحه نامربوط فورا رمز خود را تغییر دهید

⬅فعال کردن تایید دو مرحله ایی برای اکانتهای حساس مثل جیمیل که بسیار مهم میباشد.

با رعایت نکات فوق مطمئنا هیچ وقت در دام این صفحات جعلی نخواهید  افتاد.

برای آشنایی و آگاهی بیشتر این را بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید