قوانین بازیابی جیمیل

 جیمیل متعلق به شرکت قدرتمند گوگل میباشد.درباره امنیت فوق العاده جیمیل شکی نیست.ولی با این وجود هزاران اکانت جیمیل همه روز هک میشود فقط به خاطر نا آگاهی کاربران .

جیمیل
جیمیل بزرگترین سرویس دهنده ایمیل

روزانه چند نفر به آیدی تلگرام بنده پیام میگزارند که  اکانت جیمیل شان هک شده است و امکان بازیابی آنرا ندارند.من سعی میکنم که تا حد امکان کمکشان کنم،ولی همیشه قبل از هک شدن اکانت جیمیل باید بفکر امنیت آن بود .

چگونه رمز جیمیل هک شده را بازیابی کنیم؟

باید بگویم بازیابی رمز ایمیل که هکر تایید دو مرحله ایی آنرا فعال کرده است تقریبا  10%است!سرویس گوگل پیش از این درخواست های بازیابی جیمیل را پاسخ میداد ولی دیگر بازیابی جیمیل چندی است اتوماتیک شده است و این بر مشکلات بازیابی رمز جیمیل افزوده است!

تنها راهی که هکر به جیمیل تان میتواند نفوذ کند استفاده از صفحه جعلی جیمیل یا همان فیک پیج جیمیل است.

اگر در بازیابی رمز جیمل موفق نشده آید. میخواهیم کمکتان کنیم.

1-ارسال اطلاعات بازیابی رمز جیمیل با ربات تلگرام

سایت روباه گرام برای ارسال اطلاعات کاربرانی که جیمیل خود را بوسیله هک شدن یا فراموشی از دست داده اند رباتی برای ارسال امن جیمیل طراحی  کرده است .تا اطلاعات دریافتی کاملا امن باشد و هیچ کس از آن سو استفاده نکند.

2-دریافت آیدی ربات تلگرام

برای شروع ما به اطلاعات اولیه جیمیل نیاز داریم که آن را لازم است بوسیله ربات ما ارسال کنید تا اطلاعات جیمل بدست ما هر چه سریعتر برسد.تا پروسه بازیابی آغاز گردد.برای دریافت آیدی ربات+هزینه حق الزحمه برای بازیابی و بررسی جیمیل از لینک خرید زیر به قیمت 10000تومان اقدام کنید:

بازیابی رمز جیمیل را شروع کنید.کلیک اینجا

…………توجه داشته باشید .که این وجه بخاطر بررسی و هزینه حق الزحمه میباشد.و قابل برگشت نیست.چه در بازیابی موفق یا نا موفق باشیم این هزینه غیر قابل بازگشت است.در صورت موفقیت مبلغ 20000تومان نیز برای تحویل رمز بازیابی پرداخت میکنید.

قوانین سایت:

-شما با ارسال اطلاعات با قوانین سایت موافقت میکنید.

-سایت تضمین مینماید که اطلاعات ارسالی محفوظ خواهد بود و در اختیار هیچ کس قرار نخواهد گرفت.

-پس از ارسال ؛جیمیل تان در صف بازیابی قرار میگیرد و معمولا تا 3روز کاری بررسی و نتیجه به اطلاع کاربر خواهد رسید.

-شانس بازیابی بستگی به ارسال دقیق پاسخ به سوالات ربات بین50تا 70%میباشد.

-در صورت هر گونه ابهام از طریق منو تماس با ما به ما پیامک یا ایمیل ارسال نمایید.

اشتراک گذاری